یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

بازپخش مجموعه «پرانتز باز» از شبکه ۵

مجموعه «پرانتزباز»

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «پرانتز باز» به کارگردانی کیومرث پوراحمد از روز دوشنبه ۱ بهمن ماه از شبکه پنج روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «پرانتز باز» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان از دوشنبه اول بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی در ۲۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای ساخته شده و بازیگرانی همچون رضا کیانیان، مهرانه مهین ترابی، مرضیه برومند، مجید سعیدی، ابراهیم آبادی، بهرام شاه محمدپور، معصومه میرحسینی، امیررضا وزیری، مهدی باقربیگی و اکبر عبدی در آن حضور دارند.

مجموعه «پرانتزباز» از اپیزودهای مختلفی تشکیل شده و داستان  این مجموعه ،مسافرانی است که برای اقامت به هتلی می‌روند که ماجراهای گوناگونی برای آنها رخ می‌دهد... ساختمان متروکه‌ای در گوشه‌ای از شهر که زمانی مسافرخانه قدیمی بوده با حضور آقای گلشهر بازسازی می‌شود و به صورت یک مهمانخانه مجلل شروع به کار می‌کند، حضور آدم‌های مختلف در این مهمانخانه ماجراهای این مجموعه را شکل می‌دهد.

بازیگران ثابت این سریال طناز طباطبایی، امیر غفارمنش، فردوس کاویانی، فرزین محدث هستند.

کیومرث پوراحمد آثار دیگری چون قصه‌های مجید، سرنخ، اتوبوس شب را در پرونده کاری خود دارد.

«پرانتز باز» دارای مضمونی اجتماعی است که سعی می‌کند فراتر از سوژه بیرونی قصه‌هایش به درون آدم‌های قصه و مناسبت‌های آنان نفوذ کرده و دنیای درونی آنها را بازنمایی‌ کند. 

مجموعه تلویزیونی «پرانتزباز» از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.