سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

همزمان با پنجمین جشنواره هنر مقاومت

نمایشگاه" رایحه زندگی" در مجموعه تئاتر شهر برپا شد

نمایشگاه" رایحه زندگی" در مجموعه تئاتر شهر

سینماپرس: نمایشگاهی با عنوان "رایحه زندگی" در تئاتر شهر به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری پنجمین جشنواره مقاومت و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت مترو تهران برگزارشد.

به گزارش سینماپرس، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاهی را با عنوان رایحه زندگی و با موضوع ترویج سبک زندگی  ایرانی اسلامی در زیر گذر چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر) برپا نموده است..

این نمایشگاه که متشکل از پوستر، عکس و کاریکاتور است با مشارکت معاونت فرهنگی،اجتماعی متروی تهران  تا ۲۰بهمن از ۶ صبح تا ساعت ۲۳ میزبان عموم مردم و علاقمندان می باشد.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از ۲۰ اثر در بخش های پوستر،عکس و کاریکاتور منتخب از آثار  پنجمین جشنواره هنر مقاومت در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس وابسته به بنیاد فرهنگی روایت فتح  ، پنجمین جشنواره هنر مقاومت را در ده بخش کارتون و کاریکاتور،عکس،طراحی صنعتی،تایپو گرافی،پرچم و کتیبه،تصویر سازی،گرافیک متحرک،نقاشی دیجیتال،پوستر،تبلیغات شهری و با دبیری مسعود نجابتی برگزارنموده است و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۴ بهمن ماه پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.