سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما

روز جوان در قاب «صراط»

روز جوان

ویژه برنامه تلویزیونی «صراط»، ویژه ولادت حضرت علی اکبر (ع) به روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، در آستانه ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، برنامه «صراط» ویژه ولادت امروز ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود ...
«صراط» که در قالب مستند گونه ویژه تمام مناسبت های مذهبی و فرهنگی سال تهیه و تولید می شود امروز، مستندی از فعالیت و آثار محمدرضا سنگری استاد دانشگاه، پژوهشگر وشاعر را پخش می کند.
«به صورت محمد، به سیرت پیامبر» مجموعه‌ای از نثرهای ادبی محمدرضا سنگری درباره حضرت علی اکبر(ع) است. این اثر به عنوان یک اثر ادبی و پژوهشی قصد دارد تا به کمک شاعران آئینی‌سرا بیاید. هدف از انتشار این کتاب، آشنا کردن شاعران با متنی ادبی و در عین حال وفادار به تاریخ درباره اهل بیت(ع) است. در برنامه امروز «صراط» با سنگری، به بهانه تالیف این کتاب گفتگو شده است.
در آیتم نمایشی این قسمت از «صراط»، نمایش کوتاهی با عنوان «روز جوان» پخش می شود. در این نمایش اکبردباغیان، محمد ستوده، حمید تربتیان، حجت الله نجف پور و محمدرضا علی بک ایفای نقش کرده اند. تصویربرداری این بخش در لوکیشنی واقع در اصفهان تولید می شود، این مکان که مسجد تاریخی علی قلی آقا نام دارد قدمتی بالغ بر ۴۰۰ سال دارد.
«صراط» به تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و محمد ستوده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همکاری می کند و موسسه سینمایی فدک فیلم نقش جهان مجری طرح این برنامه  است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.