یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

از امشب

«بانوی عمارت» و «زیرپای مادر» سریال‌های رمضانی شبکه تماشا

شبکه تماشا

سینماپرس: سریال‌های رمضانی که شبکه تماشا در نظر گرفته از امشب با «بانوی عمارت» و «زیر پای مادر» روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، سریال‌های رمضانی شبکه تماشا از امشب به آنتن می‌رسند؛ از مهم‌ترین این مجموعه‌ها «بانوی عمارت» است که سال گذشته از شبکه سه پخش شد. این سریال ۳۴ قسمتی به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ساخته شده و داستانی تاریخی از ایران معاصر را روایت می‌کند که هر شب ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

«بانوی عمارت» ماجرایی عاشقانه از دوران قاجار است و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. پانته‌آ پناهی‌ها، مریم مومن، حسام منظور، نیکی نصیریان، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو، علیرضا شجاع‌نوری، محمد فیلی، مهتاج نجومی، صالح میرزاآقایی و مینا وحید از جمله بازیگران این مجموعه هستند که ترانه آن را محسن چاوشی خوانده است.

دومین سریال رمضانی شبکه تماشا «زیر پای مادر» است؛ مجموعه‌ای به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت‌الله که ماه رمضان دو سال پیش از شبکه یک پخش شده بود. کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، علیرضا آرا، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی، مهدی سلطانی سروستانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، مجید نوروزی، درسا بختیار و آتیلا پسیانی بازیگران «زیر پای مادر» هستند که داستانی خانوادگی و اجتماعی دارد که هر شب، ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

اما سریال بعدی این شبکه که نخستین بار نوروز ۹۵ از شبکه افق پخش شد. «مردان سایه» محصول ۲۰۰۱ کارگردانی فردریک تلیه است. روایتگر رقابت‌های ناسالم برای کسب قدرت است و هر شب، ساعت ۲۲ از این شبکه پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.