شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

با حضور جمعی از اهالی هنر و رسانه؛

«ماه نو» در گالری ۷۲ به نمایش در می‌آید

«ماه نو» نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتاب‌شهر ایران

سینماپرس: نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتاب‌شهر ایران با عنوان «ماه نو» از فردا باحضور جمعی از اهالی هنر و رسانه در گالری ۷۲ گشایش می‌یابد.

به گزارش سینماپرس، نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتابشهر ایران با عنوان «ماه نو» از فردا با حضور جمعی از اهالی هنر و رسانه در گالری ۷۲ گشایش می‌یابد.

سید شهاب‌الدین شکیبا، مدیر گالری ۷۲ با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز «ضیافت رمضان ۱۳۹۸» نمایشگاه «ماه نو» از ساعت ۱۴ فردا (۲۱ اردیبهشت) در گالری ۷۲ مجتمع سرچشمه به نمایش در می‌آید.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار هنری شاخصی از هنرمندان طراز اول هنرهای تجسمی ایران از جمله جلیل رسولی، بهادر پگاه، میثم سلطانی، محمود زنده‌رودی، حسن روح‌الامین، ابراهیم صاحب‌اختیاری، محمدسعید نقاشیان، مهدی فرخی، ابوالفضل خزاعی، رضا اسدی و ... دیده می‌شود.

به گفته شکیبا، گالری مجتمع سرچشمه که پیش از این گالری نگار مکتب‌خانه نام داشت، به گالری ۷۲ تغییر نام داده است.

در آیین افتتاحییه این نمایشگاه، از حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از اهالی هنر و رسانه دعوت به عمل آمده است.

مدیر گالری ۷۲ تأکید کرد: نمایشگاه ماه نو از ۲۲ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد همه روزه در گالری ۷۲ به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهار راه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی میزبان علاقه‌مندان آثار هنری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.