چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

پوتین پدرخوانده می شود؟

درخواست عجیب الیور استون از ولادیمیر پوتین!

نشست مطبوعاتی الیور استون

سینماپرس: الیور استون کارگردان برنده جایزه اسکار در مصاحبه با ولادیمیر پوتین از رییس جمهوری روسیه درخواست کرده است که پدرخوانده دخترش شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، الیور استون کارگردان برنده جایزه اسکار از ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه خواسته است تا پدرخوانده دخترش شود. این خبر با توجه به رونوشت مصاحبه اخیر استون و پوتین در وبسایت کرملین مخابره شده است.

الیور استون کارگردان سرشناس سینما پیشنهاد خود را بعد از آن که پوتین به او گفته بود مسیحی ارتدوکس است و نمی تواند درخواست کسی برای پدرخوانده شدنش را رد کند، مطرح کرده است.

گفته شده است پوتین در پاسخ به درخواست استون، از او پرسیده که آیا دخترت مذهبی است و استون نیز تایید کرده که دخترش با سنت مسیحیت پرورش یافته است.

در گزارش کرملین گفته شده پوتین هیچ اظهارنظری نکرده است. اما بنا به گفته شاهدان محلی این به این معنی است که رییس جمهوری روسیه این پیشنهاد را پذیرفته است.

البته کرملین به ندرت درباره زندگی خصوصی پوتین اظهار نظر می کند و بعید به نظر می رسد به صورت رسمی خبر اینکه پوتین پدرخوانده دختر الیور استون شده است را تایید کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.