یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

در هفته جاری؛

آغاز تصویربرداری «پسران عزیز» با ۳بازیگر جدید

مینا نوروزی فر

سینماپرس: مسعود رشیدی کارگردان «پسران عزیز» از پیوستن بازیگران جدید به سریالش خبر داد و اعلام کرد که تصویربرداری هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، «مسعود رشیدی» به فارس گفت: به تازگی جعفر دهقان، مینا نوروزی و رامین راستاد هم به گروه بازیگران سریال «پسران عزیز» پیوسته‌اند. پیش از این بازی حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، زهره صفوی، امیرعلی پاکدامن و مهدی میامی در این سریال قطعی شده بود.

وی افزود: فیلمنامه «پسران عزیز» را خودم نوشته‌ام. سریال فضایی اجتماعی و خانوادگی دارد و قصه فرزندانی از یک خانواده را روایت می‌کند که هر یک در زندگی درگیر مسائلی می‌شوند. تلاقی ماجراهای این فرزندان موقعیت‌های دراماتیکی ایجاد می‌کند و از دل همین جریان، سعی داریم بنا به ظرفیت درام و سریال، بخشی از آسیب‌های جامعه را به تصویر بکشیم و در کنار آن، راه‌کارهایی را هم ارائه دهیم. البته «پسران عزیز» در وهله اول یک مجموعه سرگرم کننده است و نمی‌خواهیم اثری سفارشی یا شعاری بسازیم. همانطور که سالها پیش هم در سریال‌های «جدال با سرنوشت» و «روزگار وصل» با قصه و کاراکتر پیام دادیم و طبعاً نتیجه آن شد که تماشاگران هم استقبال کردند.

این کارگردان در عین حال سلیقه بینندگان امروز را بسیار متفاوت از سه دهه گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد نتیجه کار اثری دیدنی و تماشاگرپسند باشد تا جریان تولید آن همان طور که پیش بینی شده، در قالب سری مجموعه ادامه یابد.

کارگردان سریال‌های «قلب یخی» و «تنها در تاریکی» درباره شرایط تولید سریال هم گفت: برای تصویربرداری حدود سه- چهار ماه زمان پیش بینی کرده ایم که با توجه به تعدد لوکیشن‌ها و پیگیری در شمال کشور و تهران، تولید با برنامه‌ریزی فشرده‌ای صورت خواهد گرفت. فعلاً آخرین مراحل پیش تولید را سپری می‌کنیم و به احتمال قوی هفته جاری کلید خواهیم زد. ضمن اینکه چند بازیگر دیگر هم طی روزهای آینده به پروژه خواهند پیوست. در ترکیب کستینگ هم سعی کرده‌ایم از چهره‌هایی استفاده کنیم که طی این سالها حضورشان در تلویزیون کمرنگ شده بود.

تهیه‌کنندگی این سریال درام اجتماعی و خانوادگی ۱۵ قسمتی را علی پاکدامن بر عهده دارد.

عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تهیه‌کننده: علی پاکدامن، نویسنده و کارگردان: مسعود رشیدی، مدیر تولید: علی محمودی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، طراح گریم: فاطمه سنجرانی، طراح صحنه: مصطفی منفرد، طراح لباس: مهناز نوروزی، صدابردار: رضا کنشلو، برنامه ریز: ماندانا اویسی، دستیار یک کارگردان: سعید غلامی، عکاس: ریحانه زنگنه، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی و مشاور رسانه‌ای: هادی اعتمادی مجد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.