دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

سیدضیا هاشمی مطرح کرد:

«موافقت اصولی» در تهران جلوی دوربین می رود

سید ضیاء هاشمی در ضیافت افطار جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران

سینماپرس: سید ضیا هاشمی درباره تازه ترین فعالیت های خود توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدضیا هاشمی تهیه کننده سینما درباره پروژه های جدید خود به صبا اظهار کرد: برای جلوی دوربین بردن فیلم سینمایی  «موافقت اصولی»  به سازمان سینمایی درخواست پروانه ساخت داده‌ام تا با مهیا شدن شرایط، این فیلم اجتماعی را به کارگردانی امیر پورکیان جلوی دوربین ببرم.

هاشمی با بیان این که این فیلم در تهران جلوی دوربین می رود، درباره مشکلات این روزهای تولید فیلم در سینمای ایران توضیح داد: پس از دریافت پروانه ساخت، تازه مشکلات آغاز می‌شود. چون بازیگر و عوامل ساخت برای تولید فیلم بسیار کمیاب شده است. یعنی یا بازیگر برای نقش‌های اصلی پیدا نمی‌شود یا اینکه دستمزدها بسیار بالاست.

این تهیه‌کننده ادامه داد: دلیل به وجود آمدن چنین موضوعی رونق تولید در VOD و آثاری است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. حجم تولیدات این حوزه‌ها باعث شده که عوامل، بیشتر در این قبیل آثار مشغول کار باشند. البته این که عوامل سینما مشغول کار هستند اتفاق بسیار خوبی است، به شرطی که این اتفاق به صورت حساب شده باشد.

تهیه کننده فیلم  «امیر»  درباره فیلم سینمایی  «آینده»  به کارگردانی امیر پورکیان هم توضیح داد: این فیلم سینمایی را آماده اکران دارم و به زودی پروانه نمایش آن صادر خواهد شد. البته شرط نمایش عمومی این فیلم سینمایی اکران خوب آن است در غیر این صورت آن را برای پخش در جشنواره ملی فیلم فجر نگه خواهم داشت.

وی در پایان بازیگران فیلم «آینده» را به این شرح معرفی کرد: پانته آ بهرام،  کامبیز دیرباز، امیر جعفری،  نیما شعبان‌نژاد، شهرام قائدی، علی استادی،  شیرین یزدان بخش، لادن ژاوه وند، سوگل نوروزی، فاطمه فامیل دوست و بهاره افشاری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.