سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

کامبیز دیرباز مطرح کرد:

نقشی چندلایه در «آقازاده» دارم

کامبیز دیرباز در سریال «گاندو»

سینماپرس: کامبیز دیرباز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره حضور در سریال «آقازاده» سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، کامبیز دیرباز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره فعالیت این روزهای خود به صبا توضیح داد: تنها سریالی که حضور من در آن قطعی است، سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» است که قرار است به زودی جلوی دوربین بروم و فکر می کنم حدود چهار ماه مشغول بازی در این سریال باشم.

وی درباره نقش خود در «آقازاده» تشریح کرد: فقط به همین توضیح اکتفا می کنم که نقش من در این سریال یک نقش چند لایه است که مخاطب به راحتی نمی تواند دستش را بخواند و من همیشه اینگونه نقش ها را دوست داشته ام.

بازیگر سریال «آقازاده» ادامه داد: به هر حال حامد عنقا که نویسندگی و تهیه کننده «آقازاده» را برعهده دارد از آن دسته فیلمنامه نویسانی است که بیشتر مایل است اول بداند چه کسی آن نقش را بازی می کند و سپس بر اساس آن، نقش را بازنویسی کند و اینگونه شد که نقش را بر اساس مدلی که از من می شناسد و فضاهای کاری که از من دیده است بازنویسی می کند.

به گفته دیرباز، سریال «آقازاده» به لحاظ آنکه سریال تک محور نیست و روی دوش یک کاراکتر نمی چرخد شبیه سریال «قلب یخی» است.

وی با بیان اینکه سریال «آقازاده» سومین همکاری او با بهرنگ توفیقی است، مطرح کرد: با توجه به همکاری های گذشته من با بهرنگ توفیقی  و شناختی که از حامد عنقا دارم، فکر می کنم این سریال که برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود کار خوبی از آب دربیاید که تماشاچی از آن لذت ببرد و احساس می کنم نتیجه خوبی داشته باشد.

بازیگر سریال «آقازاده» درباره همکاری خود با امین حیایی در این سریال مطرح کرد: بعد از فیلم سینمایی «اخراجی ها» با امین حیایی همکاری نداشتم و در این سریال بناست پس از سال ها دوباره کنار هم قرار بگیریم و خودم بسیار هیجان دارم که زودتر این اتفاق بیفتد.

سریال «آقازاده» با طراحی، نگارش و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی قرار است برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور و کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آنها در «آقازاده» قطعی شده است.

نظرات

  • وحید ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۸
    0 0
    از وقتی مدیریت () عوض شد فضای تون بهتر شده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.