چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

یک مجری کودک گفت:

برای برنامه‌های کودک و نوجوان اسپانسر کم داریم

مجید قناد

سینماپرس: مجید قناد مجری پیشکسوت برنامه‌های کودک و نوجوان، گفت در برنامه ها نیاز به اسپانسر زیاد است اما برای برنامه های کودک و نوجوان اسپانسر کم داریم.

به گزارش سینماپرس، برنامه‌های کودک در هر دوره‌ای که پخش می‌شوند، برای کودکان خاطره می‌سازند و کودکان هر دوره‌ای با آن برنامه‌ها خاطره دارند؛ زیرا برای تماشای آن برنامه ها ثانیه شماری می‌کردند. در دهه‌های گذشته مجری‌های توانا در عرصه کودک و نوجوان بسیار بودند که البته در قلب و ذهن کودکان و نوجوانان ماندگار شده اند.

مجید قناد یکی از مجریان توانمند کودک و نوجوان است که در دهه ۶۰ و ۷۰ برنامه‌های بسیاری را برای کودکان اجرا کرد.

او در خصوص ماندگاری برنامه‌ها و مجریان در دهه‌های گذشته به خبرنگاران جوان گفت: از نظر من اگر کسی عاشق کار خود و آن را عمیقاً دوست داشته باشد و دنبال کند، قطعاً فردی موفق خواهد شد. بسیاری از همکاران من در سال‌های گذشته از برنامه‌های کودک شروع کردند و سپس به برنامه‌های بزرگسال رفتند. من از سال ۱۳۶۲ که کار خود را در برنامه «از مدرسه تا مدرسه» و «بازی شادی تماشا» شروع کردم؛ بسیاری از برنامه‌های دیگر را هم اجرا کرده ام. البته بیشتر کارهای من در حیطه خردسال، کودک و نوجوان بوده است.

وی ادامه داد: حیطه خردسال، کودک و نوجوان، سه دنیای مختلف است که در حین ارتباط با یکدیگر، ویژگی‌های خاصی دارند. از نظر من عشق و علاقه به کار سبب ماندگاری آن می‌شود.

قناد در خصوص کیفیت برنامه‌های کودک در سال‌های اخیر بیان کرد: برنامه سازی کاری گروهی است و این را باید به یاد داشته باشیم؛ نزدیک به ۲۰ الی ۳۰ نفر در پشت صحنه فعالیت دارند و برای ساخت یک سریال هم حدود ۵۰ الی ۶۰ نفر در کار حضور دارند. به همین جهت کار در حوزه برنامه سازی نیاز به حمایت دارد و در حال حاضر در برنامه‌ها نیاز به اسپانسر زیاد است که البته اسپانسر برای برنامه‌های کودک و نوجوان کم داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.