شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

پژوهشگر انقلاب و دفاع‌ مقدس؛

احد گودرزیانی درگذشت/ تشییع فردا از حوزه هنری

احد گودرزیانی

سینماپرس: احد گودرزیانی پژوهشگر انقلاب و دفاع مقدس و از اعضای انجمن خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سینماپرس، احد گودرزیانی سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی ادامه داد و روزنامه‌نگاری را نیز در مرکز گسترش آموزش رسانه‌ها فرا گرفت. او از ۱۹‌ سالگی به‌عنوان نویسنده و خبرنگار با روزنامه‌ها و مجلات گوناگون همکاری داشته است.

وی از سال ۱۳۷۲ به‌ عنوان پژوهشگر و نویسنده در حوزه هنری مشغول به کار بوده و از سال ۱۳۷۵ مدیریت داخلی دوهفته‌نامه کمان را نیز به‌عهده داشته است و علاوه بر حوزه هنری همکاری‌هایی را نیز با دفتر ادبیات و هنر مقاومت و انتشارات سپاه پاسداران انجام داده است.

وی در دومین و سومین همایش تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس (اسفند ۷۸ و اردیبهشت ۸۰) برای آثارش در دوهفته‌ نامه کمان به ‌عنوان نویسنده و خبرنگار نمونه برگزیده شد.

«روزشمار ۱۵ خرداد،  جلد اول، جلد دوم،  جلد چهارم سال ۱۳۴۰ »، «به داد ما برسید»، «باغ انگور، باغ سیب، باغ آیینه»، «خرمشهر خانه رو به آفتاب» و «نیمه پنهان یک اسطوره» از جمله آثار مرحوم احد گودرزیانی هستند.

مراسم تشییع مرحوم احد گودرزیانی فردا یکشنبه یکم دی‌ماه ساعت ۹صبح از مقابل حوزه هنری به نشانی، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.