چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

آخر هفته همراه با دو فیلم در ژانر حادثه ای؛

شمالگان و بوفالو روی آنتن شبکه چهار

شبکه چهار سیما

سینماپرس: شبکه چهار سیما برای دو روز پایانی هفته دو اثر سینمایی «شمالگان» و «بوفالو» را برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «شمالگان» به کارگردانی جو پنا محصول ۲۰۱۸ ایسلند است که برای اولین بار پنجشنبه ۵ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه فیلم آمده است: یک خلبان هواپیما در قطب شمال سقوط کرده و جان سالم به در برده است، منتظر رسیدن گروه نجات است که هلیکوپتر گروه نجات هم سقوط می کند و دو سرنشین ان کشته می شوند. سر نشین سوم که یک زن است زخمی شده و خلبان به او کمک می کند ولی او در می یابد در اثر جراحتی که زن برداشته امکان دارد بر اثرعفونت زخمش بمیرد...
Mads Mikkelsen, Maria Thelma Smáradóttir در این فیلم نقش آفرینی می کنند. این فیلم در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۸ عرضه شد و در ۱ فوریه ۲۰۱۹ در سینماها پخش شد.

فیلم سینمایی «بوفالو» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان ۶ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه ی این فیلم با بازی پرویز پرستویی، هومن سیدی، پانته آ پناهی ها و سهیلا گلستانی آمده است: شکوفه و پیمان زوج جوانی هستند بعد از دزدی طلاهای یک خانواده برای خروج از کشور به بندر انزلی می‌روند اما طی حادثه ای کل نقشه های آنها بر باد می رود. کیف طلاها در حین یک شوخی به داخل آب پرت می شود و پیمان برای بیرون آوردن کیف به آب می زند ولی ...
گفتنی است، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.