شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

در دهمین قسمت؛

«چراغ مطالعه» با موضوع سکولاریسم روی آنتن می‌رود

برنامه چراغ مطالعه

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «چراغ مطالعه» امشب (۱۴ دی ماه) میزبان حجت الاسلام دکتر حسین بُستان ، نویسنده‌ی کتاب « نظریه عرفی شدن با رویکرد اجتهادی تجربی» خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، کوروش علیانی در برنامه امشب «چراغ مطالعه» که ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود میزبان حجت الاسلام دکتر حسین بُستان، نویسنده‌ی کتاب «نظریه عرفی شدن با رویکرد اجتهادی تجربی» می شود.
پرسش اصلی نویسنده در این کتاب این است که «برحسب رویکرد اسلامی، چه زمینه ها و عواملی در عرفی شدن فرد و جامعه موثرند و این تاثیر چگونه صورت می پذیرند؟»

دکتر حسین بستان (نجفی) متولد ۱۳۴۷ و عضو گروه جامعه‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است. او در حوزه علمیه تا سطح ۴ تحصیل کرده و در دانشگاه مدرک دکتری جامعه‌شناسی گرفته است. از او کتاب های زیادی همچون وبر و اسلام، نابرابری و ستم جنسی از دیدگاه اسلام و فمینیسم، اسلام و جامعه شناسی خانواده، گامی به سوی علم دینی به چاپ رسیده است.

«چراغ مطالعه» به تهیه کنندگی «مرتضی روحانی» و «علی خواجه» در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تولید شده است و شنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه چهارسیما پخش می شود و تکرار آن یکشنبه ها ساعت ۱۰ و دوشنبه ها ساعت ۱۳ پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.