سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

در فصل سوم؛

تصویربرداری «از سرنوشت»به پایان راه نزدیک شد

سریال از سرنوشت

سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان تا یک ماه دیگر ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری فصل سه مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان تا یک ماه دیگر ادامه دارد و این سریال این شب‌ها از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

علی اکبر تحویلیان تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارد که پیش از این سریال «از یادها رفته» را تهیه کرده است. همچنین این روزها گروه تولید در لوکیشن ثابتی که کارگاهی حوالی شرق تهران است، مشغول تصویربرداری هستند.

تمامی بازیگرانی که در فصل یک و دو این سریال بازی کردند، در فصل سه نیز حضور دارند و مونا کرمی آخرین بازیگری است که به گروه ملحق شده است.  

به گزارش فارس، کارگردانی فصل سه این سریال در ۲۰ قسمت به کارگردانی محمدرضا خردمندان است. همچنین فرامرز بادام‌پور مدیر هنری و خسرو دادگرمرام تصویربرداری این سریال را به عهده خواهند داشت. در فصل سه این سریال هیچ گونه بازسازی لوکیشن وجود ندارد و تمامی اتفاق‌ها در سال ۹۸ و در تهران امروز رخ می‌دهد.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

به گزارش فارس، سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.