پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰

در نشست خبری «خوب، بد، جلف۲؛ارتش سری» مطرح شد؛

وقتی غلظت شوخی‌های جنسی و اروتیک، فیلم جدید قاسم‌خانی را شور می‌کند

نشست خبری فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف۲ ؛ ارتش سری»

سینماپرس: پیمان قاسم خانی در نشست خبری «خوب، بد، جلف۲؛ارتش سری» که با حضور عوامل و بازیگران فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این حجم از شوخی های جنسی و اروتیک فیلم حاضر است این فیلم را با خانواده خود ببیند گفت: بستگی به خانواده دارد ولی من حاضرم این فیلم را با خانواده ام ببینم. این درحالی است که آنقدر دوز شوخی‌های جنسی و صحنه‌های اروتیک فیلم بالاست که این شبهه را ایجاد می‌کند این فیلم چگونه توانسته مجوز ساخت و حتی حضور در یک جشنواره ملی موسوم به فجر را بگیرد.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری فیلم «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» به کارگردانی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی با حضور کارگردان، محسن چگینی (تهیه‌کننده)، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا (بازیگران)، آیدین ظریف (طراحی صحنه)، عباس عباسی (طراح چهره‌پردازی)، حسین ابولصدق (صداگذار)، میثم مولایی (تدوینگر) حسین جلیلی (مدیر فیلمبرداری)، علیرضا مجمع (منتقد) و با اجرای منصور ضابطیان امشب چهارشنبه شانزدهم بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای این نشست علیرضا مجمع (منتقد) بیان داشت: این فیلم در ادامه فیلم قبلی پیمان قاسم‌خانی است. تصورم این است که این فیلم استاندارد لازم برای یک فیلم کمدی را دارد اما نکته‌ای که وجود دارد این است که پیمان قاسم‌خانی به جشنواره علاقه‌مند نیست زیرا این فیلم معیارهای لازم برای حضور در جشنواره را ندارد.

وی افزود: نکته دیگر «خاطره بازی» است که قاسم‌خانی در این فیلم روی آن دست گذاشته است.

پیمان قاسم خانی در ادامه نشست گفت: کارگردانی این فیلم به صورت مشترک با محسن چگینی بود و اگر از لحاظ تکنیکی پیشرفتی نسبت به کار قبلی من دیده می‌شود مدیون محسن است.

وی ادامه داد: توقع ما از جشنواره فیلم فجر این بود که مثل یک ویترین عمل کند و اگر کسی از فیلم خوشش آمد برایش تبلیغ کند. در جشنواره‌های فیلم ایران هیچ جایی برای فیلم‌های کمدی نیست اما اگر به واسطه این جشنواره اتفاق خوبی برای این فیلم بیفتد خوشحال می‌شوم.

سام درخشانی نیز درباره حضور خود در فیلم‌های کمدی عنوان کرد: زمانی که بحث مارکت پیش می‌آید بازیگر محدود می‌شود. من دوست دارم نقش‌های درام هم بازی کنم اما همیشه فیلم‌های کمدی مخاطب بیشتری دارند. سعی دارم در انتخاب‌هایم تعادلی بین فیلم‌های درام و کمدی برقرار کنم.

ریحانه پارسا هم درباره معروفیت خود پس از سریال «پدر» گفت: طبیعی است که یک بازیگر پس از بازی در اولین حضورش از خود راضی شود و بگوید دیگر برای چه باید تلاش کنم اما برای من این اتفاق نیفتاد. لحظه‌ای که تیتراژ قسمت آخر سریال «پدر» تمام شد به خودم گفتم که پس از پایان هر کار به آن تکیه نکنم.

او ادامه داد: اگر بعد از سریال «پدر» یک سریال با همان موضوع بازی می‌کردم می‌توانستم آن دو را کنار هم بچینم اما در حال حاضر نمی‌توان این کار را کرد زیرا به عنوان دومین کارم در یک فیلم سینمایی کاملا متفاوت بازی کردم.

حامد کمیلی نیز درباره نقش خود در این فیلم گفت: همیشه کنجکاو بودم که نقش‌های جدید بازی کنم فکر می‌کنم در این فیلم زیاد از خود همیشگی‌ام دور نبودم. از بازی در این فیلم راضی بودم و برایم تجربه جدیدی بود.

قاسم خانی همچنین درباره حضور علی اوجی در این فیلم تصریح کرد: از علی خواستم مانند یک «فک» در این فیلم بازی کند و همیشه آویزان باشد. او هم دقیقا همین کار را انجام داد. قول می‌دهم در «خوب، بد جلف ۳» نقش بهتری به او بدهم.

او با بیان اینکه این فیلم جهت‌گیری سیاسی ندارد، گفت: این فیلم هیچ جهت‌گیری سیاسی ندارد و اگر جریان سیاسی در آن دیده شده فقط برای پیش‌ رفتن فیلمنامه و جریان فیلم بوده است.

قاسم خانی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود آیا با وجود این حجم از شوخی های جنسی و اروتیک فیلم حاضر است این فیلم را با خانواده خود ببیند گفت: بستگی به خانواده دارد ولی من حاضرم این فیلم را با خانواده ام ببینم. همچنین وی در ادامه گفت: اینکه لفظ جنسی را به شوخی های فیلم اطلاق کنیم درست نیست. در این میان یکی از حضار گفت خب اگر اروتیک بگوییم چطور؟

قاسم خانی در پاسخ گفت: هرجور راحتید.

او ادامه داد: از مونا فرجاد برای حضور در این فیلم تشکر می‌کنم زیرا با اینکه نقشش چالش خاصی نداشت اما آن را پذیرفت.

وی افزود: از ستاره پسیانی عذرخواهی می‌کنم که نقشش به دست دوستان ممیزی شد اما اگر حذف نمی‌شد قطعا خیلی بیشتر می‌خندیدید. این فیلم در ابتدا ۱۸۲ دقیقه بود که با زحمات میثم مولایی به ۱۱۵ دقیقه رسید. خوشحالم که گوهر خیراندیش در آمریکا است وگرنه اگر ایران بود به خاطر قسمت‌های حذف شده فیلم ناراحت می‌شد.

او ادامه داد: این فیلم با قسمت اول تفاوت خاصی ندارد فقط از نظر ژانر کمی تفاوت وجود دارد. به این معنا که در قسمت دوم به ژانر کمدی اکشن نزدیک است.

پیمان قاسم خانی در پاسخ به این سوال که چرا یک فیلمی با چنین حجم شوخی های جنسی و سطح پایین و آن هم فیلمی از نوع تجاری باید در جشنواره ملی فجر حضور داشته باشد با عصبانیت گفت چون این سوال سطح پایین است جوابی نمی‌دهم!

گوهر خیراندیش هم طی تماس تلفنی در این جلسه مشارکت کرد و گفت: به پیمان عزیز از راه دور سلام عرض می‌کنم. دوست داشتم در کنارش باشم و این فیلم را با هم می‌دیدیم. نمی‌دانستم دقیقا کجای فیلم قرار دارم اما پس از تعریف این فیلم سریعا پیشنهاد بازی را پذیرفتم.

او ادامه داد: اگر کارگردان تشخیص می‌دهد که یک سری از صحنه‌ها باید حذف شود باید این کار انجام شود زیرا او بیشتر و بهتر می‌داند. امیدوارم تمام کسانی که به تماشای فیلم نشستند لذت برده باشند.

پیمان قاسم‌خانی ضمن تشکر از عوامل فیلمش گفت: از تمام عوامل که با تمام وجود کنار ما بودند تشکر می‌کنم، پژمان و سام مانند عضوی از خانواده ما بودند همچنین حامد کمیلی نیز من را سوپرایز کرد زیرا توقع این بازی خوب را از او نداشتم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.