دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷

نرگس آبیار :

از این پس خواه و ناخواه به سمت اکران آنلاین فیلم‌ها حرکت خواهیم کرد

معرفی نرگس آبیار به عنوان داور جشنواره فیلم «لیستاپاد» بلاروس

سینماپرس: نرگس آبیار با تقدیر از اقدام برای اکران آنلاین فیلم «خروج» گفت: این کار باعث تغییراتی در نمایش فیلم‌ها در ایران می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این فیلمساز درباره اکران آنلاین فیلم «خروج» گفت: معتقدم ابراهیم حاتمی کیا این شجاعت را داشته که در حوزه نمایش آنلاین آثار پیشگام باشد و در شرایط فعلی اثرش را وارد چرخه نمایش آنلاین کند و کار این کارگردان بسیار قابل ستایش است؛ چرا که ما می‌بایست به شکلی به سمت این مسیر حرکت می‌کردیم.

وی افزود: قطعا وقتی یک اثر فرهنگی تولید می شود چه بهتر که بتوانیم شرایطی را مهیا کنیم که در زمان مناسب مخاطب از آن بهره‌مند شود و از این‌رو نمایش آنلاین «خروج» را اتفاق مبارکی می‌دانم.  

کارگردان «شبی که ماه کامل شد» تصریح کرد: همیشه تاکید داشته‌ام که نمایش فیلم‌ها در سالن‌های سینما از آنجایی که باعث می‌شود همه مخاطبان در یک زمان در تماشای فیلم سهیم باشند، قطعا ارزش خاص به خودش را دارد، اما اکران آنلاین باعث می‌شود تا مخاطب بتواند در زمان مناسب به فیلم دسترسی داشته باشد.

آبیار با بیان اینکه در اکران آنلاین اعضای یک خانواده می‌توانند در کنار هم به تماشای اثر بنشینند، گفت: طبیعتا نمایش آنلاین «خروج» قدم بزرگی در این مسیر به شمار می‌رود و معتقدم با توجه به اتفاقات رخ داده و شیوع کرونا بسیاری از ویژگی‌های فرهنگی و رفتاری ما در آینده و در مقایسه با دوران پیش از کرونا دچار تغییر خواهد شد، به همین دلیل قطعا نمایش آنلاین این فیلم باعث ایجاد تغییراتی در نمایش فیلم‌ها در ایران خواهد شد.

وی با تقدیر دوباره از کارگردان فیلم «خروج» تاکید کرد: ما از این پس خواه و ناخواه به سمت اکران آنلاین فیلم‌ها حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.