سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

ژاله صامتی:

کار با بازیگران حرفه‌ای بسیار جذاب است

ژاله صامتی در مهدی هاشمی و مصطفی کیایی در نشست فیلم ضد گلوله در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: ژاله صامتی بازیگر سریال «زیرخاکی» درباره حضورش در سریال گفت: کار با بازیگران حرفه‌ای بسیار جذاب است. بازیگران در این سطح، کارشان را بلدند و کار برایم لذت بخش بود.

به گزارش سینماپرس، ژاله صامتی درباره هم بازی بودن با بازیگران حرفه‌ای سینما گفت: پیش‌تر با هادی حجازی‌فر همبازی نبودم، اما کار با وی برایم تجربه خوبی بود. با پژمان جمشیدی پیش‌تر تئاتر و فیلم کار کرده بودم؛ زوایای بازی وی را می‌شناختم و به همین دلیل به زبان مشترک در بازی رسیدیم.

بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون درباره قسمت‌های پخش شده سریال زیرخاکی بیان کرد: تاکنون سه قسمت از سریال پخش شده از کامنت‌هایی که دارم خدا را شکر مخاطب کار را پسندیده و با سریال ارتباط برقرار کرده است. به نظرم در ادامه هم سریال می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند، زیرا کار بسیار جذاب و دوست داشتنی است

وی درباره نقش خود توضیح داد: من پریچهر را بازی کردم و برای ایفای آن تمام تلاش و توانم را به کار بردم تا ببینیم مخاطب چه قضاوتی درباره آن خواهد داشت.

صامتی درباره حواشی اخیری که برای سریال پیش آمد گفت: خدا را شکر سریال پخش شد. ما همه نگران بودیم. افراد از من جویا بودند که سریال چه سرنوشتی خواهد داشت و من جوابی نداشتم. از این که به خاطر خطا، صحبت و یا رفتار یک فرد تمام افراد مورد مواخذه قرار بگیرند و زحمات یک عده زیر سوال برود بسیار سخت و طاقت‌فرساست.

وی در پایان افزود: جدای این که چقدر رفتار یا کردار فرد غلط است و چقدر درست، اما در این موقعیت‌تر و خشک با هم می‌سوزند. حاصل ۲ سال تلاش افراد به خاطر یک رفتار سلیقه‌ای تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خدا را شکر در این موضوع درایت شد و سریال پخش شد. از کامنت‌هایی که به من می‌رسد متوجه شدم مخاطب پیگیر پخش سریال بود. امیدوارم برای لحظاتی بیننده تلویزیون حالش خوب باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.