دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶

تهیه‌کننده سریال مطرج کرد؛

پخش «سرباز» تا اواسط تابستان ۹۹ ادامه دارد

سریال «#سرباز»

سینماپرس: شفیعی گفت: پخش سریال «سرباز» پس از شب‌های ماه مبارک رمضان تا اواسط تابستان به طول خواهد انجامید.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «سرباز»، در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، در خصوص ویژگی‌ها و محوریت موضوعی این سریال گفت: سریال ما جنس آرامی دارد و خط اصلی آن سبک زندگی است؛ ما در «سرباز» روابط زناشویی یک زوج جوان را روایت می‌کنیم. این کار موشکافانه و با تحقیقات بسیار انجام شده و قصه ما می‌تواند برای خانواده‌ها آموزنده باشد.

وی افزود: این سریال به اتفاقات اخیر کشورمان مثل سیل و زلزله نیز پرداخته که برای روایت این قسمت‌ها بازسازی‌هایی صورت گرفته و بخش‌هایی از کار در سیستان و بلوچستان ضبط شده است.

شفیعی در خصوص انتخاب بازیگران این مجموعه تصریح کرد: سعی کردیم از بازیگرانی که مدام در سریال‌های مختلف حضور دارند استفاده نکنیم تا بازی ها شبیه دیگر سریال‌ها نشود.  

تهیه کننده سریال «سرباز» درباره روند تولید این سریال عنوان کرد:  تولید سریال «سرباز» از سال ۹۷ شروع شد و ضبط آن ۲۰ ماه زمان برد. این اثر به لحاظ ساختاری دشواری‌های خاص خودش را داشت. محتوای سریال به موضوع سربازی می‌پردازد و در بستر این موضوع که در طلایی‌ترین دوران زندگی جوان‌هاست، به مسائل مغفول مانده این روزهای جامعه همچون از خود گذشتگی، ایثار و کمک به هم نوع پرداخته می شود.

تهیه کننده سریال «جراحت» در خصوص تعداد قسمت‌های «سرباز» هم اظهار کرد: این سریال قرار بود در تابستان پخش شود؛ اما به تصمیم مدیران شبکه سه در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت. اما بعد از این ایام هم مخاطبان شاهد پخش آن خواهند بود و این روند تا اواسط تابستان به طول خواهد انجامید.

وی درباره تعداد لوکیشن‌های این سریال گفت: سریال «سرباز» لوکیشن‌های زیادی دارد؛ بخش اعظمی از آن در تهران و مابقی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و قزوین ضبط شده تا به لحاظ بصری برازندگی‌ خاص خود و برای مخاطب تازگی و جذابیت‌ داشته باشد.

شفیعی در پایان تاکید کرد: سریال «سرباز» طنز نیست؛ اما خالی از شوخی و خنده هم نیست. امیدوارم این سریال هم در کنار دیگر آثار رمضانی من بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.