به گزارش سینماپرس، او در این تبلیغ کوتاه که مدت آن کمتر از یک دقیقه است، از میان جمعیت عکاسانی که تصویر او را ثبت میکنند، از روی فرش قرمز عبور میکند، وارد فضایی مانند اتاق گریم بازیگران میشود و آب میوه مینوشد.
او جز تکرار شعار تبلیغاتی آن نشان تجاری در پایان تیزر، دیالوگی در این ویدئو ندارد و فقط در حد چند ثانیه در انتهای ویدئو دیده میشود. به رغم آن که این آگهی خوشساخت و چشمنواز از آب درآمده، اما هیچ خلاقیت ویژه یا متفاوتی در آن دیده نمیشود و محمدزاده در نقطه شروع فعالیت تبلیغاتی خود، حضور متفاوت و جذابی در یک تیزر نداشته است.
معلوم نیست فعالیت تبلیغاتی نوید محمدزاده ادامهدار خواهد بود یا خیر اما او این روزها که دوران اوج خود در سینما را سپری میکند، کمی زود وارد عرصه تبلیغات شده است. پیشتر ستارههایی مانند محمدرضا گلزار، بهرام رادان و نیکی کریمی هم سابقه حضور در تبلیغات را داشتهاند.
* خراسان
نظرات