دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴

شبکه المنار لبنان؛

انتشار مجموعه مستند «خامنئی»

آیت الله خامنه ای

سینماپرس: همزمان با سی و یکمین سالگرد رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، مجموعه مستند «خامنئی» تولید شبکه المنار لبنان در ایران منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، حدود یک دهه قبل، شبکه المنار لبنان اقدام به تولید مجموعه مستندی با عنوان «روح‌الله» نمود که در سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش شد. این مستند به مرور زندگی و مبارزات امام خمینی(ره) می‌پرداخت که هم در لبنان و هم در ایران با استقبال فراوانی مواجه شد.
شبکه المنار به تازگی مجموعه مستند مشابهی را نیز درباره رهبر معظم انقلاب اسلامی تولید کرده است. این مجموعه مستند در هشت قسمت به زندگی و مجاهدت‌های حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از تولد تا زعامت ایشان به مقام رهبری انقلاب در سال ۱۳۶۸ می‌پردازد.
مجموعه مستند «خامنئی» به نویسندگی و کارگردانی أیمن زغیب، فیلمساز لبنانی تولید شده است و نمایش آن از اسفند سال قبل در شبکه المنار لبنان آغاز شده بود. در این مستند ۱۲۵ لوکیشن تصویری، ۱۵۰ مصاحبه، ۱۵ هزار ساعت آرشیو و ۴۷ هزار قطعه عکس استفاده شده است.
عنوان هشت قسمت مستند «خامنئی» به این شرح است: «شجره نامه خانواده»، «طلبگی تا اجتهاد»، «جوان انقلابی»، «خمینی مشهد»، «عزیز ایران: تو یوسف می‌شوی»، «مدافع انقلاب»، «مجاهدی در میدان‌های سخت» و «ریاست تا رهبری».
مجموعه مستند «خامنئی» با زیرنویس فارسی در سایت «عماریار» منتشر شده و قابل دریافت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.