یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

در جنگ جهانی دوم؛

کیت وینسلت خبرنگار می‌شود

کیت وینسلت

سینماپرس: بازیگر بریتانیایی در نقش یک خبرنگار آمریکایی جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، الن کوراس قراردادی برای کارگردانی فیلمی با عنوان «لی» امضا کرد. وی که کارگردان مستند «خیانت» است در این فیلم که با بازی کیت وینسلت ساخته می‌شود، روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

در این فیلم زندگینامه وینسلت در نقش لی میلر ظاهر می‌شود. وی مدل مجله بود که در جنگ جهانی دوم به عنوان خبرنگار فعالیت کرد.

لیز هانا برای نوشتن فیلمنامه این فیلم انتخاب شده است. وی نویسنده نامزد گلدن گلوب برای فیلمنامه «پست» است و این فیلمنامه را با اقتباس از کتاب «زندگی لی میلر» نوشته آنتونی پنرز فرزند لی می‌نویسد. خانواده میلر و پنرز امکان دسترسی به آرشیو لی میلر را فراهم کرده‌اند. این مجموعه دربرگیرنده تصاویر و خاطرات او نیز می‌شود.

کوراس فیلمبردار و کارگردان کهنه‌کار هالیوودی در این باره با صدور بیانیه‌ای گفته است: من و کیت پس از تجربه همکاری در فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک» همیشه درباره یک همکاری دیگر صحبت می‌کردیم. حالا لی به ما یک فرصت عالی برای انجام این کار را داده تا با فیلمنامه‌ای از لیز هانا، نویسنده درخشانی که بسیار تحسینش می‌کنیم، این کار را عملی کنیم.

کوراس که اکنون ۶۰ ساله است، فیلمبردار فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک» در سال ۲۰۰۴ و وینسلت بازیگر این فیلم در کنار جیم کری بود.

فیلم «لی» زندگی لی میلر را از وقتی دنبال می‌کند که او به خطوط مقدم جبهه جنگ جهانی دوم سفر کرد و به عنوان یک عکاس خبری مشغول کار و راهی ماموریت‌هایی برای افشای حقایق پنهان آلمان نازی شد. اما پس از یک خیانت، او به بررسی گذشته خود می‌پردازد.

کیت وینسلت که بازیگر نقش اصلی است، از تهیه‌کنندگان فیلم هم خواهد بود.

وینسلت گفته است برای بازی در نقش این شخصیت هیجان‌زده است. وی از لی میلر به عنوان یک عاشق، متفکر، فردی سخت‌کوش، آشپز، مدل مجله، خبرنگار جنگ و یک مادر یاد کرد.

قرار است فیلمبرداری این پروژه از بهار ۲۰۲۱ آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.