یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

به سبب مشکلات مالی؛

سریال محرمی «بوم و بانو» متوقف شد

بازیگران سریال بوم و بانو

تصویربرداری سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب که قرار است ایام ماه محرم پخش شود، به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.

پیش از این با شیوع ویروس کرونا تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» به مدت سه ماه متوقف شده بود و با از سر گیری تولید مجموعه‌های تلویزیونی، تصویربرداری این سریال برای رسیدن به آنتن ماه محرم با 2 گروه و 2 کارگردان ادامه پیدا کرد.

بنا بر این گزارش، تا به حال یازده ماه از تصویربرداری این سریال مناسبتی گذشته و کمتر از یک ماه به محرم باقی مانده اما مشکلات مالی باعث توقف تولید این مجموعه تلویزیونی شده‌ است و باید دید در حالی که با شیوع ویروس کرونا روند تولید مجموعه‌های تلویزیونی کند و یا متوقف شده، «بوم و بانو» به پخش در ایام محرم می‌رسد یا دست شبکه دو خالی می‌ماند.

پیش بینی می شود با توجه به شرایط فعلی و توقف تصویربرداری، «بوم و بانو» به آنتن ماه محرم نرسد.

مسعود رایگان، بهنام تشکر، مهدی احمدی، دیبا زاهدی، ساغر قناعت و... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است، قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب.

پس از سریال «ستایش»، «بوم و بانو» دومین مجموعه‌ای است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.