دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

به کارگردانی پویا اشتهاردی؛

رقابت «بی‌گاه» در جشنواره آلمانی

فیلم سینمایی بیگاه

سینماپرس: فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی به بخش رقابتی بیست و هفتمین دوره جشنواره اولدنبرگ راه پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌کنندگی محمد سجادیان به بخش رقابتی بیست و هفتمین دوره جشنواره اولدنبرگ راه پیدا کرد.

«بی‌گاه» در کنار فیلم‌هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، دانمارک، پرتغال، مکزیک و آرژانتین از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ سپتامبر برابر با ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه در این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

بیست و هفتمین جشنواره اولدنبرگ آلمان به صورت فیزیکی برگزار خواهد شد.

این جشنواره در تلاش برای آگاهی بخشی و ایجاد پلی میان فیلمسازان مستقل و مخاطبان است که فیلمسازان مهمی از جمله دارن آرنوفسکی، برایان دی‌پالما، استیون سودربرگ و ... در دوره‌های پیشین آن حضور داشته‌اند.

ایمان افشار، شایان افشار، ایوب افشار، مهسا نارویی، آوا آذرپیرا، ملابخش رئیسی، موسی افشار و جمعی از بازیگران محلی چابهار در «بی‌گاه» نقش‌آفرینی می‌کنند و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: رضا حماسی، موسیقی: نوید جابری، مدیر صدابرداری: علی عبدالحسینی، میکس و ترکیب صدا: انسیه ملکی، طراحی صدا: رافائل برنابئو گارسیا، اصلاح رنگ و جلوه‌های بصری: محراب مشهدبان، مدیر تولید: محمدرضا تهرانی، مجری طرح: حسین شیخی، تهیه‌کننده اجرایی: مهدی بهروز، مشاور بین‌الملل: مسعود ایمن‌دوست، عکاس: شهرزاد نجفی و سمانه وجدان و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.