یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

با حضور رییس حوزه هنری صورت گرفت؛

تقدیر از برگزیده مسابقه «ما کرونا را شکست می‌دهیم»

مسابقه کاریکاتور بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم»

سینماپرس: علی رادمند کارتونیست ایرانی برگزیده مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری تقدیر شد.

به گزارش سینماپرس، علی رادمند کارتونیست ایرانی و برگزیده مسابقه «ما کرونا را شکست می‌دهیم»، عصر شنبه ۱۵ شهریورماه در دفتر ریاست حوزه هنری و با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و دبیر مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» و محمد زرویی نصرآباد مدیر سپهر سوره هنر تقدیر شد.

شجاعی طباطبایی دبیر این رویداد بین المللیِ فرهنگی و هنری در ارائه گزارشی کوتاه از چگونگی برپایی این مسابقه گفت: کارهای اجرایی مربوط به مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم»، چند روز بعد از شیوع کرونا، با هم‌فکری دانشگاه علوم پزشکی شیراز شروع شد که خوشبخانه این اتفاق هنری با همراهی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان ارشاد اسلامی، مرکز روایت فتح، شبکه مجازی آی گپ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نهاد ریاست جمهوری روبه‌رو شد و سپهر سوره هنر حوزه هنری نیز به عنوان مجری، کار را آغاز کرد.

شجاعی‌طباطبایی افزود: بعد از اطلاع‌رسانی، با استقبال هنرمندان ۸۸ کشور روبه‌رو شدیم و ۴۲۰۰ اثر را دریافت کردیم که در نخستین مرحله با ۴ داور ایرانی و ۵ هنرمند خارجی، داوری آثار شروع شد و در مرحله ابتدایی ۲۲۰۰ اثر به سایت راه یافتند.

وی تصریح کرد: در مراحل بعدی داوری جهت ارائه در نمایشگاه و چاپ اثر در کتاب ویژه مسابقه، ۳۸۸ اثر از ۴۷ هنرمند انتخاب شد. در آخرین مرحله نیز ۳ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

شجاعی‌طباطبایی در مورد اختتامیه این رویداد گفت: مراسم اختتامیه مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به صورت مجازی و از پیش ضبط شده در سایت ایران کارتون برگزار شد و طی آن نفرات برتر معرفی شدند.

علی رادمند برگزیده ایرانی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» نیز در این نشست با قدردانی از زحمات حوزه هنری و شجایی‌طباطبایی از برپایی این مسابقه گفت: تا روزهای پایانی مهلت ارسال اثر برای مسابقه هر روز اخبار مربوط به مسابقه را پی‌گیری می‌کردم و همزمان اخبار مربوط به کرونا را دنبال و طرح‌ها و ایده‌های تازه خود را اجرایی می‌کردم تا بهترین اثر خود را برای «ما کرونا را شکست می‌دهیم» ارسال کنم.

در پایان این نشست علی رادمند برگزیده ایرانی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» با اهدای لوح یادبود و تندیس این مسابقه تقدیر شد.

کتاب نفیس آثار مسابقه «ما کرونا را شکست می‌دهیم» در ۳۸۷ صفحه چاپ شده و برای فینالیست‌های ارسال خواهد شد. همچنین فایل pdf آثار هم با کیفیت قابل چاپ در اختیار سایر شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.