یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

انفعال دولت؛ چشمداشت به خارج از کشور/۵

اسلاملو: شکست ترامپ خوشحال کننده است اما مسئولان نباید به انتخابات آمریکایی های ملعون چشم داشته باشند/ نیاز به مدیران مقتدر و ولایتمدار داریم!

محمدرضا اسلاملو در نشست تخصصی پژوهش در فیلمنامه نویسی سینمای انقلاب و دفاع مقدس

سینماپرس: محمدرضا اسلاملو کارگردان سینما گفت: شکست ترامپ خوشحال کننده است اما مسئولان نباید به انتخابات آمریکایی های ملعون چشم داشته باشند؛ مسئولان نباید بازی غربی ها و آمریکایی ها را بخورند چرا که برای ما هیچ تفاوتی ندارد که چه شخصی رئیس جمهور آمریکا است و آنچه برای ما اهمیت دارد مبارزه همه جانبه با آمریکای مستکبر و خون خوار است.

کارگردان فیلم های سینمایی «شهابی از جنس نور» و «باغ سید» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: خوشبختانه به لطف و شکرانه پروردگار جمهوری اسلامی ایران امروزه یکی از مقتدرترین کشورها در عرصه جهانی است. بی تردید کسی که به عنوان مدیر و مسئول در هر پست و هر نهادی از زیرمجموعه نظام به کار گمارده می شود نیز باید روحیه مقتدرانه داشته باشد و در برخورد با استکبارجهانی عملکردش شایسته باشد.

وی ادامه داد: نظام ما نظامی الهی است. مسئولان در کشور ما باید تنها از خدای متعال برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بهره بگیرند و هرگز نباید به دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی چشم امیدی داشته باشند.

اسلاملو سپس با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در زمان فتح خرمشهر سخنی گفتند که آن سخن باید برای همه مدیران ما درس عبرت باشد یادآور شد: حضرت امام (ره) بعد از فتح خرمشهر فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» ما چنین امامی داشتیم که چشمش تنها به خدا بود و از این رو در نظام الهی ما همه مدیران و مسئولان باید تنها چشم شان به دستان خدای بزرگ باشد.

این سینماگر متذکر شد: ما نباید منفعل باشیم چرا که هرجا منفعل بودیم به جای یک قدم ۱۰ قدم عقب ماندیم. وقتی مسئول ما درست انتخاب نمی شود و پیشرو نیست وضعیت مان همین می شود که اکنون شاهد هستیم!؛ ما نیاز به مدیران متقدر و ولایتمدار داریم! ما در جمهوری اسلامی ایران نیازمند حضور مسئولانی مومن و محکم هستیم که تنها هدف شان دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی باشد.

این فارغ التحصیل فیلم و تلویزیون از کالج ارتباطات دانشگاه تگزاس آمریکا در خاتمه اظهاراتش گفت: در آیه ۵۲ سوره مبارکه مائده به قوم ایرانی اشاره شده و خداوند وعده پیروزی قوم ایرانی را داده است. رمز پیروزی ما در همین قرآن کریم آمده است. ما باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها چشم به الطاف الهی داشته باشیم و از آمریکایی های ملعون و خبیث که بخشی از آن ها شیطان پرست و بخش دیگرشان از قوم لوط و لواط کار و... هستند دوری گزینیم تا به پیروزی برسیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.