شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

سماک باشی:

استقبال از «روزهای ابدی» غافلگیرم کرد/ «دادستان» ده‌نمکی فوق‌العاده است

کاوه سماک باشی

سینماپرس: سماک باشی بازیگر سینما و تلویزیون گفت به شخصه فکرش را نمی کردم که روزهای ابدی این چنین بازتاب فوق‌العاده‌ای داشته باشد. در این سریال تمامی قاب‌ها و کارگردانی سینمایی ساخته شده و هر قسمت آن جذابیت یک فیلم سینمایی را دارد.

به گزارش سینماپرس کاوه سماک‌باشی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در اثر تازه‌ای نیستم، البته به تازگی پیشنهاد بازی در سه سریال را داشتم که تمامی آنها خارج از تهران ساخته می‌شد اما دو سریال را به دلیل شرایط مالی و یکی از آثاررا به دلیل فیلنامه آن قبول نکردم.

وی درباره حضورش در سریال «دادستان» اضافه کرد: سریال دادستان بهترین نقش و بهترین اثری است که تا به حال در آن بازی کرده ام، در طول کارنامه کاری‌ام «دادستان» شیرین ترین تجربه‌ام بود و امیدوارم بهترین اتفاقات برای این اثر بیفتد. «مسعود ده نمکی» در مقام کارگردان فرد فوق العاده کاربلد و دوست داشتنی است، از سویی محمد خزائی به عنوان تهیه کننده بسیار حرفه ای بود و جوی آرام را در پشت صحنه ایجاد کرده بود. 

بازیگر سریال «دادستان» درباره کیفیت این سریال تصریح کرد: مطمئن باشید که سریال «دادستان» یکی از بهترین و درخشان ترین آثار تاریخ تلویزیون خواهد بود، این سریال با کیفیت و ساخت بی نظیری روانه آنتن می شود و مطمئن باشید در زمان پخش آن شاهد استقبال بی نظیر مخاطبان خواهیم بود. به جرات می‌توانم بگویم که سریال «دادستان» مخاطبان را پای تلویزیون میخکوب می کند.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون درباره بازتاب پخش سریال «روزهای ابدی» ادامه داد: به شخصه فکرش را نمی کردم که روزهای ابدی این چنین بازتاب فوق‌العاده‌ای داشته باشد. این سریال اثری است که نزدیک به سه سال تلاش یک گروه بزرگ پشت آن بوده است، کافی است تیتراژ پایان اثر را ببینید تا به وضوح متوجه شوید که چه تعداد عواملی برای ساخت این اثر تلاش کرده اند. 

وی در همین رابطه ادامه داد: «روزهای ابدی» هرچند سریال است اما بهترین های سینما آن را ساخته اند، تمامی قاب‌ها و کارگردانی سینمایی ساخته شده و هر قسمت آن جذابیت یک فیلم سینمایی را دارد، خوشبختانه سریال «روزهای ابدی» به خوبی دیده شده و من هر جا که می‌روم مردم به شدت از اثر استقبال می‌کنند. 

بازیگر سریال «روزهای ابدی» با تاکید بر ساخت آثار تاریخ معاصر اضافه کرد: «روزهای ابدی» به برهه حساس و خاصی از تاریخ معاصر پرداخته است، این سریال کاملا و مو به مو بر اساس واقعیت تسخیر لانه جاسوسی ساخته شده و جواد شمقدری کارگردان اثر تلاش داشته هیچ چیز از قلم نیفتد. 

وی در همین راستا ادامه داد: عشق و علاقه‌ای که جواد شمقدری به عنوان نویسنده و کارگردان به این سریال دارد مثال زدنی است، وی با دقت بالایی کارگردانی کرده و به خوبی از پس فیلمنامه و بازی گرفتن از بازیگران بر آمده است، او از هیچ پلانی به راحتی نمی گذشت و همین شد که روزهای ابدی با این کیفیت روانه آنتن تلویزیون شد. یکی دیگر از عواملی که باعث موفقیت «روزهای ابدی» شده بدون شک همدلی گروه تولید و بازیگران است، همدلی که بدون شک توسط جواد شمقدری شکل گرفت و باعث شد همه برای کار بهترین خود را ارائه دهند. 

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد نقش خود در سریال «روزهای ابدی» خاطرنشان کرد: نقش من همچنان در ادامه پخش یکی از نقشهای حاضر خواهد بود، شخصا از بازی در این سریال بسیار لذت بردم و نقشم را هم بی نهایت دوست داشتم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.