سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

رضا صادقی:

زندگی‌های لاکچری که برخی افراد در اینستاگرام از خودشان به نمایش می‌گذارند «اجاره‌ای و فیک» است

کنسرت رضا صادقی در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: رضا صاقی گفت: خیلی از مسائلی که در اینستاگرام به آن پرداخته می‌شود واقعی نیست، خیلی از ماشین‌ها و زندگی‌های لاکچری که برخی افراد در اینستاگرام از خودشان به نمایش می‌گذارند، اجاره‌ای و فیک است.

به گزارش سینماپرس، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ درباره زندگی هنرمندان و سلبریتی‌ها گفت: کمتر از ۱۰ درصد هنرمندان یا سلبریتی‌ها زندگی بدون مشکل مالی دارند. خیلی از مسائلی که در اینستاگرام به آن پرداخته می‌شود واقعی نیست، خیلی از ماشین‌ها و زندگی‌های لاکچری که برخی افراد در اینستاگرام از خودشان به نمایش می‌گذارند، اجاره‌ای و فیک است.

این خواننده اظهار داشت: شاید فقط ۲ درصد از این هنرمندان و سلبریتی‌ها باشند که از قبل فکری برای آینده خود کرده‌اند اما اغلب آنها درآمدهایی که دارند و کارهایی که انجام می‌دهند، صرفا برای گذران زندگی روزانه کافیست.

او ادامه داد: بسیاری از هنرمندان فرصت نکرده‌اند برای جمع کردن مال و ثروت وقت بگذارند اما مردم فکر می‌کنند که هنرمندان در پر قو زندگی می‌کنند درحالیکه واقعا اینگونه نیست و این قشر نیز مشکلات خاص خودشان را دارند. زندگی‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌شود، تا حد زیادی به واقعیت شبیه نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.