شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

پیام رئیس رسانه ملی در هشتاد و یکمین سالگرد تأسیس رادیو؛

علی عسکری: فناوری‌های نوین رسانه امروز، فرصت‌های افزون‌تری را برای رسانه‌های شنیداری فراهم آورده است

صدا و سیما؛ علی عسکری

سینماپرس: رئیس رسانه ملی با انتشار پیامی هشتاد و یکمین سالگرد تأسیس رادیو در کشور را به همکاران معاونت صدا تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس، عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی با انتشار پیامی هشتاد و یکمین سالگرد تأسیس رادیو در کشور را به همکاران پرتلاش معاونت صدا تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

همکاران بزرگوار و فرهیخته معاونت صدای رسانه ملی

چهارم اردیبهشت، لحظه طنین‌انداز شدن نوای رادیو در ایران است. رسانه‌ای گرم و مانا که راز ماندگاری‌اش را باید در سادگی، فراگیری و سرعت انتقال پیام و خیال‌انگیزی آن جست.

فناوری‌های نوین رسانه امروز، فرصت‌های افزون‌تری را برای رسانه‌های شنیداری فراهم آورده است؛ به‌گونه‌ای که نه‌تنها از اهمیت رادیو کاسته نشده، بلکه این رسانه را با ابتکارها و نوآوری‌های جدیدی روبه‌رو ساخته است. امروز رادیو در آوردگاه خطیر رقابت با رسانه‌های گوناگون، به مدد ابزارهایی چون ذائقه‌سنجی مخاطب و ایجاد رادیوهای فصلی و تخصصی، قدرت سازگاری‌اش را تعالی بخشیده و از آزمون پیچیده رقابت با سایر رسانه‌ها، سربلند و پیروز بیرون آمده است.

اکنون‌که ۸۱ سال از آغاز به کار این رسانه پویا در کشور ما می‌گذرد، شبکه‌های رادیویی متعدد سازمان صداوسیما با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌بدیل و روحیه متعهدانه و جهادی اهالی هنرمند خود، همچنان بالنده در مسیر گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه، پیشرو بوده و با تنوع‌بخشی به برنامه‌ها با لحاظ سلایق، فرهنگ‌ها و رنگین‌کمان اقوام مختلف، اثرگذارتر از گذشته گام برمی‌دارند. بی‌تردید، دستیابی به این اهداف والا، جز با همت و تلاش بی‌دریغ و بیان هنرمندانه و مسئولان اهالی فرهیخته رادیو، میسور نبوده و نیست.

بیش از یک سال است که خانواده بزرگ و باغیرت رسانه ملی در مقابله با کرونا در کنار هم و برای مردم هم آگاهی‌بخش و هم آرامش‌دهنده به افکار عمومی هستند و همکاران عزیزم در رادیو پیش‌قراولان این عرصه سخت بوده، هستند و خواهند بود و جا دارد از زحمات طاقت‌فرسای آن‌ها قدردانی کنم.

در ایام پربرکت ماه میهمانی خدا، رحمت الهی و سربلندی و سعادت روزافزون برای همه همکاران خدوم و تلاشگر خود در صدای جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.