سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

با ماهیت فعالیت‌های کانون از منظر مدیریتی آشنایی دارم و از بسیاری از نیازها و کمبودهای آن آگاه هستم

مهدی علی‌اکبرزاده

سینماپرس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بار دیگر بر اهمیت فعالیت‌های مراکز کانون و مخاطبان کودک و نوجوان آن تاکید کرد و گفت: از فعالیت‌های این مراکز در سراسر کشور پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش سینماپرس، مهدی علی‌اکبرزاده در جریان نخستین بازدید رسمی خود از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران به سابقه مدیریت خود به عنوان مدیر کانون در یکی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: با ماهیت فعالیت‌های کانون از منظر مدیریتی آشنایی دارم و از بسیاری از نیازها و کمبودهای آن آگاه هستم.
وی روز سوم خرداد ۱۴۰۰ پس از بازدید از بخش‌های مختلف مستقر در مجموعه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری در خیابان حجاب تهران با کارشناسان معاونت فرهنگی و اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون گفت‌وگو و تاکید کرد: امروز باید به‌گونه‌ای دیگر و تاثیرگذارتر از گذشته در خدمت کودکان و نوجوانان و فرهنگ و هنر کشور باشیم و با توجه به شوق و اشتیاقی که در کارکنان بخش‌های مختلف این مجموعه دیدم و اعتقادی که به فعالیت‌های کانون دارم به یقین شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.

با ماهیت فعالیت‌های کانون از منظر مدیریتی آشنایی دارم و از بسیاری از نیازها و کمبودهای آن آگاه هستم
مدیرعامل کانون هم‌چنین با بیان این که اگرچه ممکن است فکر کنیم فعالیت‌های روزمره ما اهمیت زیادی ندارد یادآورشد: این فعالیت‌ها می‌تواند تاثیرهای زیادی بر کودکان و نوجوانان داشته باشد و حتی زندگی آن‌ها را متحول سازد بنابراین نباید آن‌ها را دست‌کم بگیریم.
علی‌اکبرزاده همچنین گفت: بیماری کرونا موجب واردشدن آسیب‌های زیادی به کانون شده است اما فرصت‌هایی را نیز پیش‌ روی ما قرار داده تا بتوانیم با استفاده از فضای مجازی ضمن صرف هزینه کم‌تر با سرعت بیشتر، فعالیت‌هایی هدف‌مند به کودکان و نوجوانان ارایه کنیم.
وی در پایان صحبت‌های خود با بیان این‌که نکته‌ها و دیدگاه‌های خوبی در این بازدید از سوی کارشناسان مطرح شد اظهار امیدواری کرد با همراهی کارکنان این مجموعه روزبه‌روز شاهد رشد و بالندگی بیشتر آن باشیم.
لازم به یادآوری است مدیرعامل کانون پیش از این نشست، از بخش‌های مختلف معاونت فرهنگی، اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی، ادبی‌هنری، آموزش و پژوهش، روابط عمومی و امور بین‌الملل، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری، استودیوهای تولید انیمیشن و موزه هنر و ادبیات کودک کانون بازدید و با کارکنان هر بخش گفت‌وگو کرد.
این بازدید صبح روز سوم خرداد ۱۴۰۰ با همراهی مشاور عالی مدیرعامل، سرپرست معاونت فرهنگی و سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.