شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

امروز؛

رضا بنفشه خواه، مهمان «دست در دست» می‌شود

برنامه دست در دست

سینماپرس: برنامه «دست در دست» شنبه ۸ خرداد میزبان رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این روزها که اخبار تزریق واکسن کرونا به سالمندان و بازیگران پیشکسوت دنبال می‌شود، رضا بنفشه خواه بازیگر نام آشنا و با تجربه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان «دست در دست» می‌شود تا با سیاوش عقدایی مجری این برنامه درباره امیدواری و روشناییِ روزهای آینده و البته تجربه تزریق واکسن کرونا و موضوعات دیگر به گپ و گفت بپردازد.

بازی در آثار ماندگاری، چون اجاره نشین ها، مردی که زیاد می‌دانست، شب دهم، مدرسه پیرمردها، لبه تیغ و ... همچنین سریال‌هایی مانند مش خیرالله صندوقچه اسرار، مزد ترس، پهلوانان نمی‌میرند، روزگار جوانی، آژانس دوستی، و. بخشی از کارنامه هنری این بازیگر محبوب و پدر دیگر بازیگر طناز کشورمان بیژن بنفشه خواه را تشکیل می‌دهد.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.