دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

برای پنجمین دوره؛

داوران بخش «فیلم سینمایی بلند» مسابقه کانون معرفی شدند

مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون

سینماپرس: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیأت داوران بخش فیلم سینمایی بلندِ پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، فرشته طائرپور کارگردان، تهیه‌کننده سینما، مجری طرح و فیلمنامه‌نویس، غلامرضا رمضانی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تدوینگر حوزه کودکان و نوجوانان، ایرج طهماسب کارگردان، فیلمنامه‌نویس، مجری تلویزیون، هنرپیشه و عروسک‌گردان، ابراهیم فروزش‌ کارگردان و فیلمنامه‌نویس و مهدی جعفری کارگردان، مدیر فیلمبرداری و مستندساز، هیأت داوران بخش فیلم‌های سینمایی بلند این مسابقه را تشکیل می‌دهند.

هیأت داوران بخش فیلم سینمایی بلند، ‌۴۲ فیلمنامه‌ برتر که در مرحله‌ اول پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان از سوی هیأت انتخاب اعلام شده بود، را داوری کردند.

پنجمین مسابقه‌ فیلمنامه و نمایشنامه‌ کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲ مرحله صورت گرفت، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی شد.

همچنین در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی فیلمنامه‌ خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.