سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

شهریار بحرانی:

سال‌ها از «سینمای انقلابی» صحبت کرده‌ایم اما هیچ کدام از مدیران در هیچ جهتی حرکت نکرده‌اند!

شهریار بحرانی در اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: شهریار بحرانی، کارگردان سینما معتقد است: اینکه ما بخواهیم در برخی از جریانات سلیقه‌ای عمل کنیم، مناسب بزرگترین و مهم‌ترین جشنواره سینمایی کشور نیست.

به گزارش سینماپرس، شهریار بحرانی، کارگردان سینما در آستانه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر درباره بازنگری سیاست‌های کلان جشنواره فیلم فجر به فارس گفت: در تمام ادوار جشنواره شاهد اتفاقات خوب یا بد بوده‌ایم که تمام این جریانات به یک قانون مدون احتیاج داشت.

او ادامه داد: اینکه ما بخواهیم در برخی از جریانات سلیقه‌ای عمل کنیم، مناسب بزرگترین و مهم‌ترین جشنواره سینمایی کشور نیست. اینکه قانونی را دوباره بازنگری کرده‌اند و دوباره نوشته‌اند، یعنی سینما رو به پیشرفت است.

کارگردان «ملک سلیمان» درباره سینمای انقلابی در راستای اهداف خانواده توضیح داد: سینماگران و مدیران سینمایی همیشه دغدغه‌مند سینمای خانوادگی بوده‌اند و حالا همت بلند مدیران باعث شده تا نگاه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

این کارگردان پیرامون اهداف انقلابی سیاست‌های کلان ادامه داد: ما سال‌ها از سینمای انقلابی صحبت کرده‌ایم، اما هیچکدام از مدیران در هیچ جهتی حرکت نکرده‌اند. اینکه برای اولین بار گروه و دولتی به طور ویژه به این موضوع نگاه کرده‌اند، اتفاق خوبی است. امیدوارم سینما به طور تمام و کمال به این سمت حرکت کند. این امر باعث می‌شود تا در سطح سینما تفکراتی شکل بگیرد که حتی بازار رقابتی را برای جوانان مستعد در این عرصه فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.