دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

در بیست و هفتمین دوره؛

یک بخش به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اضافه شد

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

سینماپرس: بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال» به بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اضافه شد.

به گزارش سینماپرس، براساس اعلام دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال» به این دوره از رویداد اضافه شد.

«تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال» از بخش‌های تازه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان است که فرصتی به منظور دیده و ارزیابی شدن فعالیت معلمان، اساتید و کودکان و نوجوانانی که در تولید آثار نمایشی فعالیت دارند، ایجاد خواهد کرد.

آخرین مهلت دریافت فیلم‌های این بخش ۱۶ آذر ماه است. بدیهی است عوامل اجرایی روی صحنه، همچون عروسک‌گردان و بازیگران باید در رده سنی زیر ١٨ سال باشند اما ممنوعیتی بابت سن و سال کارگردان، نویسنده و دیگر عوامل نمایش نیست و این امکان وجود دارد که این افراد حرفه‌ای نیز باشند.

تمام گونه‌های نمایشی همچون عروسکی، خیابانی و صحنه‌ای که از اول مهر ماه ١٣٩٨ تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده‌اند در صورتی که حتی اجرای عمومی نداشته باشند، می‌توانند متقاضی شرکت در این بخش از جشنواره باشند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اسفند ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.