سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

برگزاری جلسات هم‌فکری مدیران وی‌اودی‌ها با محمدمهدی عسگرپور

VOD ها- وی او دی

سینماپرس: مدیران و نمایندگان پلتفرم‌های VOD، در جلساتی متعدد با دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین دیدار کردند.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین، با هدف آشنایی با جزئیات فعالیت‌های پلتفرم‌های مختلف عضو و همچنین صحبت درباره برنامه‌های پیش روی انجمن در جلساتی با حضور مدیران و نمایندگان پلتفرم‌های مختلف شرکت کرد.

دغدغه‌های مدیران و نمایندگان پلتفرم‌ها در زمینه مدیریت مجموعه خود از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسات مطرح شد. ۲ سرفصل عمده‌ این دغدغه‌ها را می‌توان مسائل مرتبط با ساترا و بحث ترافیک‌های اینترنتی دانست. هرچند هر پلتفرم نیز به فراخور زمینه فعالیت با مشکلاتی همچون بحث کپی‌رایت، موضوع مالیات، دشواری همکاری با مجموعه‌های خارجی و نکاتی از این دست مواجه است.

عسگرپور در این جلسات با تاکید به لزوم ایجاد همیت و همراهی در میان اعضای صنوف یادآور شد: گذر از مشکلاتی که هر یک از اعضا در بخشی با آن مواجه‌ هستند، می‌تواند به واسطه صنفی قوی میسر شود.

وی همچنین در جلسات ابراز امیدواری کرد که نتیجه جمع‌بندی دغدغه‌ها و مسائل مبتلابه اعضای صنف تا پایان سال اولویت و دسته‌بندی شود و از سال آینده اولویت‌ها در دستور کار صنف قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.