دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

اکران‌های روز هشتم «خانه جشنواره»؛

برج میلاد میزبان «بی‌رویا» و «بدون قرار قبلی» می‌شود

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی»

سینماپرس: بهروز شعیبی با فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» و آرین وزیردفتری با «بی رویا» به جشنواره فیلم فجر می‌آیند.

به گزارش سینماپرس، دوشنبه ۱۸ بهمن ماه و هشتمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، برج میلاد میزبان فیلم‌های سینمایی «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری و «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی است.

دیدار «بدون قرار قبلی» در «میلاد» / تجربه روز «بی‌رویا» در «فجر»

آرین وزیردفتری از جمله فیلمسازان کوتاه سینمای ایران است که با اولین تجربه سینمایی خود با نام «بی رویا» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و هومن سیدی تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مواجهه رویا با دختری بی‌نام‌ونشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است. این فیلم سینمایی قرار است ساعت ۱۳ در برج میلاد نمایش داده شود.

دیدار «بدون قرار قبلی» در «میلاد» / تجربه روز «بی‌رویا» در «فجر»

دومین فیلمی که قرار است در این روز به نمایش گذاشته شود، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی است که تهیه کنندگی آن را محمود بابایی برعهده دارد. طبق اخباری که پیش از این منتشر شده است، داستان این فیلم سینمایی به نوعی یک برداشت آزاد از یکی از داستان‌های مصطفی مستور است.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به پگاه آهنگرانی به عنوان نقش اصلی، مصطفی زمانی، الهام کردا و صابر ابر اشاره کرد. «بدون قرار قبلی» قرار است ساعت ۱۶ نمایش داده شود.

براساس جدول برنامه برج میلاد که برای اهالی رسانه و منتقدان در نظر گرفته شده است، ساعت ۲۰:۳۰ فیلم «دست نوشته ها» به کارگردانی مهرزاد مینویی در بخش گنجینه‌ها نمایش داده می‌شود.

همچنین در همین ساعت مستند «سرباز شماره صفر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد سلیمی‌راد در بخش سینمای مستند نمایش داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.