سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد:

واریز یک ماه مستمری فوق‌العاده برای مشمولان طرح کمک مستمری صندوق اعتباری هنر

صندوق اعتباری هنر

سینماپرس: دو مرحله واریز بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای ۲ هزار و ۶۹۰ نفر از اعضای صندوق در قالب طرح کمک مستمری عملیاتی شد.

به گزارش سینماپرس، سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از پرداخت دو مرحله واریز بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای ۲ هزار و ۶۹۰ نفر از اعضای صندوق در قالب طرح کمک مستمری خبر داد.

سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درباره واریز بسته حمایتی صندوق اعتباری هنر گفت: در دومین مرحله واریز بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف حمایت از اعضای تحت پوشش برای ۲ هزار و ۶۹۰ نفر در قالب طرح کمک مستمری، کمک هزینه معیشتی به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان واریز شد.

او افزود: بسته های حمایتی صندوق اعتباری در دو بخش بلاعوض و تسهیلات بانکی تعریف شده است که نخستین مرحله آن به مناسبت شب یلدا به حساب متصل به هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.

رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر در پایان درباره شرایط دریافت کمک مستمری گفت: هنرمندانی که به دلیل از کارافتادگی، بیماری یا کهولت سن قادر به تأمین معاش نیستند و از محل دیگری نیز حقوق دریافت نمی کنند با تأیید شورای ارزشیابی هنرمندان کشور از سوی صندوق مقرری ماهانه دریافت می کنند که تعداد این عزیزان در حال حاضر قریب به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.