جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

هادی محقق:

بعد از فیلم سینمایی «دِرب» هم همین مسیر سینمایی را ادامه خواهم داد/این فیلم نوع فیلمسازی من را مشخص می کند

هادی محقق در نشست خبری فیلم سینمایی «درب»

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «دِرب» گفت: این فیلم نوع فیلمسازی من را مشخص می کند، من نمیتوانم نگاهم را تغییر دهم، قصد این کار را هم ندارم، به نظر من انسان به هیچ وجه عمق نگاه و وجود خود را نباید با نظرات عوض کند. در ادامه و بعد از فیلم سینمایی درب هم همین مسیر سینمایی را ادامه خواهم داد.

به گزارش سینماپرس، هادی محقق در گفت‌وگو با میزان پیرامون تقدیر هیات داوران جشنواره فیلم فجر از خود گفت: واقعیت امر در ابتدا حس ویژه‌ای نداشتم زیرا به طور کلی برای جوایز زندگی نمی کنم اما بعد از این تقدیر خوشحال شدم و حال خوبی دارم که این جشنواره از من تقدیر به عمل آورد. خدا را شاکرم که این اتفاق برای من و این فیلم افتاد.

وی درباره پیش بینی خود نسبت به دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: واقعیت امر فکر نمی‌کردم که در جشنواره فیلم فجر از من تقدیر شود، من در زمان اکران این فیلم و کلا با حضور در جشنواره فیلم فجر پیش بینی خاصی نسبت به اینکه این فیلم مورد علاقه هیات داوران قرار گیرد نمی کردم اما در نهایت خوشحالم که این اتفاق برای فیلم افتاد.

کارگردان فیلم سینمایی «دِرب» درباره انتقادات برخی منتقدین نسبت به حضور فیلمش در چهلمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: بالاخره هرکسی نظر خودش را دارد و شاید برخی منتقدین فکر می کردند که جای فیلم من در جشنواره فیلم فجر نبوده است، به طور کلی نمی توانم و نمیخواهم که کسی را قضاوت کنم.

وی در همین رابطه تصریح کرد: بالاخره هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر حتما دلایلی داشته که فیلم من را به این فستیوال راه داده است، باید دید دلایل این هیات برای حضور «دِرب» در جشنواره چه بوده است، شاید دلایل آنها قانع کننده باشد.

محقق در همین راستا افزود: به طور کلی من فیلمساز هستم و کارم فیلم ساختن است، اثری می سازم و آن را در معرض چشمان مخاطب می گذارم و از آن پس این مخاطب است که در مورد فیلم تصمیم می گیرد. تنها خواسته من این است که فیلم به دقت نگاه شود. حال چه بازخوردی دارد چه مثبت و چه منفی طبیعی است.

این کارگردان سینما درباره ادامه مسیر فیلمسازی خود خاطرنشان کرد: این فیلم نوع فیلمسازی من را مشخص می کند، من نمیتوانم نگاهم را تغییر دهم، قصد این کار را هم ندارم، به نظر من انسان به هیچ وجه عمق نگاه و وجود خود را نباید با نظرات عوض کند. در ادامه و بعد از فیلم سینمایی درب هم همین مسیر سینمایی را ادامه خواهم داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.