یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

در لوکیشن بیمارستان فیروزآبادی؛

بازدید معاون سیما از پشت صحنه «خوشنام»

سریال خوشنام

سینماپرس: معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تنی چند از مدیران سیما از روند تولید سریال «خوشنام» بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تنی چند از مدیران سیما از روند تولید سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده بازدید کردند. سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی، توسط محسن کیایی طراحی و نگارش اولیه آن صورت گرفت و فهیمه سلیمانی آن را بازنویسی نهایی برای تولید کرد.

تصویربرداری سریال «خوشنام» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در بیمارستان فیروزآبادی شهر ری انجام می‌شود.

احمد زالی تهیه کننده این سریال تلویزیونی گفت: آقای شاه آبادی معاون محترم سیما به همراه مدیر محترم شبکه یک و دیگر مدیران محترم رسانه ملی امروز از روند تولید سریال «خوشنام» بازدید داشتند و ضمن گفت و گو با عوامل پروژه در جریان چند و چون تولید تا امروز و برنامه ریزی ساخت سریال در ادامه راه، قرار گرفتند.

زالی افزود: با توجه به شرایط خاص تولید در یکی دو سال اخیر طبیعتاً روند کار برای پروژه‌های مختلف متفاوت است و ما نیز با توجه به شرایط کرونا، تغییر فصل، تعدد لوکیشن، تعدد بازیگر و... و. از این قضیه مستثنی نبودیم و تمام مشکلات پیش رو و رخدادهایی که در روند تولید این سریال بر ما گذشت را با معاون محترم سیما در میان گذاشتیم و ایشان نیز قول مساعد دادند تا با پیگیری‌ها و مهیا کردن شرایط اقتصادی پروژه ساخت سریال «خوشنام» با آرامش بیشتری به روزهای پایانی برسد.

تهیه کننده «خوشنام» افزود: در لوکیشن بیمارستان فیروزآبادی بازیگرانی چون هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، رضا فیاضی و... و. بازی دارند و بعد از چند لوکیشن خارجی در هفته آتی کار تصویربرداری سریال «خوشنام» در لوکیشن باشگاه سوارکاری با حضور بخش اعظمی از بازیگران اصلی ادامه پیدا خواهد کرد.

قابل ذکر است حمید شاه آبادی معاون سیما با حضور در لوکیشن سریال «خوشنام» خبر از پخش این سریال در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.