چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به کارگردانی مسعود ده‌نمکی؛

هنرمند برنامه« صبح جمعه با شما» بازیگر «آزادی مشروط» شد

عباس محبی

سینماپرس: محمدرضا رهبری، منوچهر آذری، افشین سنگ‌چاپ و عباس محبی بازیگران سریال «آزادی مشروط» ساخته مسعود ده‌نمکی شدند.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا رهبری، منوچهر آذری و افشین سنگ‌چاپ به تیم بازیگران سریال «آزادی مشروط» اضافه شدند. این در حالی است که پیش از این نیز خبر حضور مهران رجبی و علیرضا استادی در این پروژه تلویزیونی رسانه‌ای شده بود.

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعوده ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه این سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است. «آزادی مشروط» سال آینده کلید می‌خورد.

سریال «آزادی مشروط» به سفارش مرکز سیمافیلم تهیه و تولید خواهد.

عباس محبی در حال تیپ سازی برای سریال ده نمکی

عباس محبی هنرمند برنامه طنز «صبح جمعه با شما» در رادیو ایران قرار است با منوچهر آذری در سریال «آزادی مشروط» مسعود ده نمکی بازی کنند.

محبی در این باره گفت: از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ قرار است ضبط این سریال در تهران کلید بخورد.

این بازیگر ادامه داد: معمولا اکثر کارهای ده نمکی طنز است. این سریال هم در قالب طنز طراحی شده است و من در آن مسئول حراست بیمارستان هستم.

هنرمند برنامه «صبح جمعه با شما» خاطرنشان کرد: در حال حاضر روی شخصیتی که قرار است بازی کنم، کار می کنم. سناریو را مطالعه کرده‌ام و برای کارگردان سریال چند پیشنهاد دارم. چنانچه تیپی که در ذهنم طراحی کردم، مورد نظر او باشد همان را جلوی دوربین می برم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.