سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

رادیو ایران «چرتکه» می‌اندازد

رادیو ایران

سینماپرس: «چرتکه» نام برنامه ایست از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران که از شنبه ۲۸ اسفند تا شنبه ۱۳ فروردین ساعت ۱۴:۳٠ پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین خسروجردی تهیه کننده ویژه برنامه «چرتکه» بیان کرد: این برنامه هر روز با یک موضوع مشخص پیرامون اقتصاد و دانش، روند پیشرفت و نقاط ضعف موضوع مورد نظر را در سالی که گذشت مورد بررسی قرار می‌دهد و به چشم انداز کارشناسان مورد نظر برای سال جدید می پردازد.

وی ادامه داد: از جمله بخش های برنامه می‌توان به «پونز» اشاره کرد که در آن نسا جابربن انصاری با زیر پونز قرار دادن موضوع برنامه یک بار دیگر اتفاقات مهم موضوع را در سال گذشته مورد اشاره قرار می‌دهد.

خسروجردی در توضیح دیگر بخش های این برنامه رادیو ایران عنوان کرد: «چُرتولوژی» بخش طنزیست که امیرحسین رنگرز آن را اجرا می‌کند و در قالبی طنز موضوع برنامه را دست مایه طنز می‌کند و انتقادهایی را مطرح می‌کند.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: در بخش گفتگو با مهمان برنامه حسام مزینانی هر بار میزبان یکی از فعالان حوزه مورد نظر هر برنامه است و روند پیشرفت و یا نقاط ضعف موضوع در سالی که گذشت رو مورد بررسی قرار می‌دهند و در پایان هر برنامه سمیه رنجکش از صاحب نظران مرتبط با موضوع نظرات آنان را جویا می شود.

«چرتکه» از ۲۸ اسفند ماه تا شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱به تهیه کنندگی محمدحسین خسروجردی و گویندگی بتول نجفی و نویسندگی لیلا صفری ساعت ۱۴:۳٠ از شبکه رادیویی ایران پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.