چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

روی آنتن شبکه چهار؛

«جایزه‌ چرخ» ویژه‌ تحویل ۱۴۰۱

ویژه برنامه جایزه چرخ

سینماپرس: ویژه‌برنامه‌ «جایزه‌ چرخ» به تهیه کنندگی الهه بهبودی و سردبیری محمد جباری از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از شبکه‌ چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، مجله‌ تصویری «چرخ» از مهرماه سال ۱۳۹۴ روی آنتن شبکه‌ چهار سیما رفت و تا پایان سال ۱۴۰۰ در هشت فصل مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، استادان دانشگاه و نخبگان بررسی کرده است.

این برنامه تا به حال با بیش از ۱۰۰۰ مهمان از کارشناسان، پژوهشگران و مسئولان مراکز علم و فناوری ایران گفت‌وگوی زنده داشته و از ده‌ها مرکز و پژوهشگاه علم و فناوری در شهرهای مختلف ایران گزارش و گفت‌وگو تولید کرده است.

برنامه‌ «چرخ» به عنوان تنها مجله علمی تصویری تلویزیون و برند رسانه‌ ملی در پرداختن به دنیای علم و فناوری، امسال اولین دوره‌ جشنواره‌ علمی و فناورانه «جایزه‌ چرخ» را با حمایت از سازندگان چرخ‌های علم و فناوری ایران برگزار خواهد کرد.

«جایزه‌ چرخ» بخش‌ها و برگزیده‌های مختلفی را در نظر دارد که برخی از آن‌ها شامل چهره‌های علمی برگزیده‌ی سال، مقاله‌های علمی برگزیده‌ سال، رسانه‌های نوین علم و فناوری برگزیده‌ی سال، پروژه‌های علمی فناورانه‌ برگزیده‌ سال، کتاب‌های علمی و علمی-تخیلی برگزیده‌ سال، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های برگزیده‌ سال، چهره‌های حوزه‌ محیط‌زیست برگزیده‌ سال و … است.

این ویژه‌برنامه با حضور حمید شاه‌آبادی معاونت سیما، علی سلاجقه معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان محیط‌ زیست، مسعود معینی‌پور مدیر شبکه‌ چهار سیما، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه‌ فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و دبیر ستاد توسعه علم، فرهنگ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدجواد لاریجانی رییس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، علیرضا بیگلری رییس انستیتو پاستور ایران، سعداله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهید بهشتی، صادق پژمان رییس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و … برگزار خواهد شد و چهره‌ها و مسئولان مراکز علم و فناوری ایران جوایز برگزیدگان «جایزه‌ چرخ ۱۴۰۰» را اهدا خواهند کرد.

ویژه‌برنامه‌ «جایزه‌ی چرخ» به تهیه کنندگی الهه بهبودی و سردبیری محمد جباری از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از شبکه‌ چهار سیما پخش خواهد شد. مجری‌های این ویژه‌برنامه‌ محمدرضا مقدسیان و حافظ آهی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.