یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

آغاز پویش نذر فرهنگی مهمان من باش؛

حمایت از اکران فیلم موقعیت مهدی در مناطق کم برخوردار

عماریار

سینماپرس: در راستای گسترش عدالت فرهنگی، اکران‌کنندگان مردمی جشنواره فیلم عمار، با راه‌اندازی پویش فرهنگی «مهمان من باش»، هزینه بلیت تماشای فیلم‌های سینمای انقلاب در مناطق کم برخوردار را، با انفاق فرهنگی مخاطبان و علاقه‌مندان تامین کردند.

به گزارش سینماپرس، اکران‌کنندگان مردمی جشنواره فیلم عمار، در راستای گسترش عدالت فرهنگی اقدام به راه‌اندازی پویش فرهنگی «مهمان من باش» کرده‌اند که در آن تأمین هزینه بلیت تماشای فیلم‌های سینمای انقلاب در مناطق کم برخوردار، با انفاق فرهنگی مخاطبان و علاقه‌مندان میسر می‌شود.
بهنام خان‌محمدی، مسئول پویش نذر فرهنگی «مهمان من باش» در رابطه با شیوه اجرای این طرح گفت: در این طرح و در سومین گام این پویش سراسری، قرار است هزینه بلیت تماشای فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» توسط خیران از طریق انفاق فرهنگی تأمین شود و شرایطی فراهم گردد تا مردم مناطق کم برخوردار به تماشای این اثر جذاب بنشینند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح و بازخوردهای آن برای دو فیلم «دیدن این فیلم جرم است» و مستند «دیوارکش» که در زمان اکران آن ها انجام شد، گفت: خوشبختانه و با مشارکت خوب مردم این دو اثر در مناطق مختلف و کم برخوردار سیستان و بلوچستان به نمایش درآمدند.
خان‌محمدی اظهار داشت: در این پویش هزینه هر بلیت و یا هر «سهم نذر» ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است که علاقه مندان با مراجعه به سایت عماریار یا به آدرس ammaryar.ir/nazri می توانند جهت مشارکت در این امر نیک اقدام کنند.
گفتنی است، «مهمان من باش»، قرار است با همکاری «اکران مردمی جشنواره عمار» و سامانه «عماریار»، در طول سال و برای حمایت از اکران فیلم‌های سینمایی در نقاط محروم و کم‌برخوردار کشور ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.