سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

با حضور در بیمارستان ایرانمهر؛

عیادت مدیران صندوق اعتباری هنر از «بابک برزویه»

بابک برزویه

سینماپرس: مشاور و معاون صندوق اعتباری هنر، تعدادی از اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران و انجمن عکاسان سینما با حضور در بیمارستان ایرانمهر از بابک برزویه عیادت کردند.

به گزارش سینماپرس، نیکنام حسینی‌پور، مسلم کریمی و تعدادی از اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران و انجمن عکاسان سینما عصر دوشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور در بیمارستان ایرانمهر، از بابک برزویه عکاس سینما عیادت کردند.

حسینی‌پور با بیان اینکه این هنرمند از باسابقه ترین عکاسان سینمایی کشور است، گفت: بابک برزویه حق بزرگی بر گردن حوزه فرهنگ و هنر کشور دارد و وضعیت او موجب نگرانی تمامی هنرمندان و علاقه‌مندانش شده است. امیداریم تغییر محسوسی در وضعیت این هنرمند ایجاد شود. همه باید برای بهبودی او دعا کنیم تا بار دیگر شاهد حضور دوباره ایشان در فعالیت‌های هنری باشیم.

کریمی نیز با آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: صندوق اعتباری هنر در کنار خانواده این هنرمند هست و با همکاری انجمن های صنفی امیدواریم بتوانیم قدمی برای کم کردن دغدغه خانواده این هنرمند برداریم.

بابک برزویه، مدرس، عکاس، بازیگر و از فعالان عرصه عکاسی تئاتر و سینما است که از دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل عارضه مغزی در کما به سر می‌برد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

وی از شروع فعالیت‌های عکاسی خود با کارگردان‌هایی همچون رسول ملاقلی‌پور، مسعود کیمیایی، پوران درخشنده و مهران مدیری همکاری داشته است. برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم سفر به چزابه (ساخته رسول ملاقلی‌پور) شد. همکاری با خبرگزاری‌های همچون فارس، ایسنا، آنا و مهر بخشی از کارنامه خبری این هنرمند است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.