یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

رضا رویگری:

مشکلات بازیگران پیشکسوت بی انتها است/این فقط من نیستم که درگیر بیماری و مشکلات اقتصادی بوده ام

رضا رویگری

سینماپرس: رضا رویگری گفت: مطمئن باشید اگر پیش از جان به لب رسیدن افراد کاری بکنند هیچکسی راضی به حاشیه سازی و یا کنار گذاشتن ارزش و شان خود نمی‌شود.

به گزارش سینماپرس، رضا رویگری در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: وضعیتم نسبت به ماه‌های گذشته بسیار بهتر است، به خانه‌ای که برایم تهیه شده منتقل شده و مشغول درمان و استراحت هستم. خدا را شکر می‌کنم که بالاخره دوران سخت گذشته را پشت سر گذاشتم و امروز از نظر جسمی و روحی حال بهتری دارم.

وی درباره انتقالش از آسایشگاه سالمندان به خانه اضافه کرد: طبیعتا آسایشگاه سالمندان برای هیچکس خوب نیست، نه اینکه من بازیگر باشم یا مردم مرا بشناسند، آسایشگاه سالمندان برای هیچ آدمی خوب نیست و من خوشحالم که آن وضعیت برایم پایان یافت.

رویگری در همین رابطه ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که اوضاع بهتر است، از وضعیت خانه‌ای که به من داده شده هم راضی هستم. بخش اصلی این خانه توسط یک فرد خیر تامین شده و همچنین صدا و سیما نیز در تهیه آن بخشی را سهیم بوده است که جا دارد از هر دو سمت تشکر کنم.

بازیگر سریال «مختارنامه» با اشاره به ادامه روند درمان خود افزود: همچنان درمان روی من ادامه دارد، برایم یک فیزیوتراپ اختصاصی در نظر گرفته شده و همچنین یک پزشک هر چند روز یکبار برای چکاپ به خانه می‌آید. فعلا که وضعیت عادی شده و درمان ادامه دارد.

وی با اشاره به انتشار ویدیو حضورش در آسایشگاه سالمندان تاکید کرد: فکر نکنید که من به انتشار آن ویدئو راضی بودم و یا از روی میل شخصی کاری را کردم، طبیعتا به عنوان یک بازیگر که مردم او را می شناسند دوست نداشته و ندارم که آن وضعم را ببینند اما واقعا در آن زمان هیچ چاره دیگری برایم نمانده بود.

رویگری: هیچوقت راضی به انتشار ویدیو آسایشگاه سالمندان نبودم اما مجبور شدم

رویگری در همین رابطه ادامه داد: مشکلات بازیگران پیشکسوت بی انتها است، این فقط من نیستم که درگیر بیماری و مشکلات اقتصادی بوده ام، مسئولین فرهنگی و بانیان سینما هم این موضوع را کاملا می دانند اما کاری نمی‌کنند، مطمئن باشید اگر پیش از جان به لب رسیدن افراد کاری بکنند هیچکسی راضی به حاشیه سازی و یا کنار گذاشتن ارزش و شان خود نمی‌شود.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: انتشار آن ویدیو از آسایشگاه سالمندان به این دلیل بود که مسئولین فرهنگی را به زور مجبور به کمک کنم، همه می‌دانند وضع ما پیشکسوتان چگونه است، نیازی به تحقیق و زمان هم ندارد، پس تا دیر نشده باید به این هنرمندان رسیدگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.