یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

حضور پرقدرت جریان معلوم الحال در «خانه‌ای استراتژیک»؟!

«محمدمهدی عسگرپور» مدیرعامل خانه هنرمندان شد

محمدمهدی عسگرپور در سومین روز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: هم‌زمان با برپایی جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران با هدف معرفی مدیرعامل جدید؛ محمدمهدی عسگرپور به‌عنوان مدیرعامل جدید این خانه منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران با هدف انتخاب مدیرعامل جدید این محیط فرهنگی و هنری دقایقی پیش (یکشنبه ۲۲ خرداد ماه) با حضور حداکثر اعضای شورای عالی خانه هنرمندان برگزار شد.

در انتهای این جلسه و بعد از رای‌گیری، محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل جدید و جانشین مجید رجبی‌معمار که پیش از این در اسفند ماه ۱۴۰۰ از سمت خود استعفا داده بود برگزیده و انتخاب شد.

به گزارش ایرنا؛ پیش از این ایرج راد رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران اعلام کرده بود که جلسه انتخاب مدیرعامل جدید خانه هنرمندان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور کاندیداهای مدنظر برگزار می‌شود. بعد از عدم برگزاری آن جلسه؛ تاریخ بعدی پایان اردیبهشت ماه اعلام شد که سرانجام آن جلسه نیز برگزار نشد. تا آنکه امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد ماه) در نهایت اعضای شورای عالی خانه هنرمندان برای انتخاب مدیرعامل جدید دور هم جمع شدند و خروجی آن انتخاب محمدمهدی عسگرپور به‌عنوان مدیرعامل جدید خانه هنرمندان بود.

پیش‌از این در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ مجید رجبی‌معمار که سکان‌دار مدیرعاملی خانه هنرمندان را بر عهده داشت از این سمت استعفا داده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.