چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

دیدار «محمود سالاری» با اعضای شورای عالی مجمع «انجمن خوشنویسان»؛

تاکید «معاون امور هنری وزارت ارشاد» بر حفظ تشکیلات رسمی و قانونی در انجمن خوشنویسان

محمود سالاری در نشست خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

سینماپرس: محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای شورای عالی مجمع انجمن خوشنویسان ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سینماپرس، علی اشرف صندوق آبادی قائم مقام و عارف براتی مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران در دیدار با محمود سالاری معاون امور هنری، ضمن ارائه گزارش عملکرد از نحوه فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی در سراسر کشور توسط شعب این انجمن به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در ایجاد تعامل بیشتر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسعه همکاری‌ها پرداخت.

همچنین در ادامه سایر اعضای حاضر در این دیدار، دغدغه‌ها و مسائل تخصصی خود در انجمن خوشنویسان ایران را بیان کردند.

محمود سالاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در این دیدار بر حفظ تشکیلات رسمی و قانونی در انجمن خوشنویسان تأکید کرد و این انجمن را انجمن هویتی دانست و بر لزوم حفظ اصالت‌ها در آثار خوشنویسی اشاره و بر پاسداشت مقام پیشکسوتان تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های این انجمن از اعلام آمادگی برای همکاری در طرح آموزش رایگان هنر، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در مناسبت‌های مختلف مذهبی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبر داد.

در این دیدار علی اشرف صندوق آبادی قائم مقام شورای عالی، عارف براتی مدیر اجرایی، سید حیدر موسوی عضو شورا، علی گنجی و حسن حسین نژاد بازرس انجمن خوشنویسان ایران و عزیزالله گلکارزاده حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.