چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

براساس اعلام شبکه؛

برنامه‌های شبکه نسیم تابستانی شد

شبکه نسیم

سینماپرس: مسابقه جدید شبکه نسیم با نام جواهر سرخ در ۲۰ قسمت در تابستان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، بر اساس اعلام شبکه نسیم برنامه‌های جواهر سرخ، طنزستان و ادامه پخش دورهمی، خندوانه، شوتبال، تهمتن، کارستون، شکرستان؛ سریال سه دونگ سه دونگ، نسیم آوا و همچنین مجموعه دست به نقد میهمان مخاطبان این شبکه در فصل تابستان هستند.

رونمایی از جواهرسرخِ نسیم در تابستان

مسابقه جدید شبکه نسیم با عنوان جواهر سرخ در ۲۰ قسمت راهی آنتن می‌شود. مسابقه جواهر سرخ به تهیه کنندگی محمد رحیمی و کارگردانی سجاد شهریاری با اجرای کامران تفتی در جزیره هرمز تصویر برداری شده است. این برنامه در روزهای گرم تابستان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

طنزستان: مجموعه تلویزیونی طنزستان به تهیه کنندگی محمد تاجیک از ۱۸ تیر ۱۴۰۱ مصادف با عید سعید قربان هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهدشد. این مجموعه با ساختار ترکیبی نمایشی و بصورت آیتم محور و براساس موضوعات روز جامعه و با زبان طنز تولید شده است.

دورهمی: مسابقه بزرگ دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در این دوره به پخش خود ادامه می‌دهد. این برنامه جذاب، مهیج و سرگرم کننده با رویکرد آموزشی و برپایه آگاهی بخشی طراحی و تولید شده است که جمعه و شنبه ساعت ۲۳ به روی انتن می‌رود.

خندوانه: خندوانه در ادامه فصل هشتم با کارگردانی و اجرای رامبد جوان و دعوت از میهمانان نام آشنا در روزهای یک شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۳ به پخش خود ادامه می‌دهد.

تهمتن: مسابقه بزرگ تهمتن با اجرای آیدین ختایی و بهداد سلیمی تا ۱۰ تیر ماه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن می‌رود تا با گذراندن چالش‌های جذاب، متنوع تهمتنِ دیگر خود را در این فصل بشناسد.

شوتبال: شوتبال در دو گروه آقایان و خانم‌ها با اجرای علی عامل هاشمی و سوگل طهماسبی با رقابت‌های جذاب و هیجان انگیز را در زمین شوتبال شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ به روی انتن می‌رود تا فینالیست این دوره از مسابقه خود رامعرفی کند.

کارستون: کارستون با اجرای میثم درویشان پور روند تکامل مشاغل از گذشته تا فرم نوین امروزی را بررسی میکند و با همراهی یک روز کاری با هر حرفه، چالش ها، ویژگی و ظرفیت‌های آن کسب و کار را معرفی می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

شکرستان: مجموعه پویانمایی شکرستان با قسمت‌های جدید، شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. این انیمیشن با اشارات خاص، نکات فرهنگی و اجتماعی را با نگاهی طنز بیان می‌کند.

دست به نقد: مجموعه کمدی "دست به نقد" به کارگردانی شهاب عباسی از دیگر برنامه‌های تابستانی این شبکه است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از اول تیرماه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

سه دونگ سه دونگ: مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو نیز در کنداکتور تابستانه این شبکه قرار دارد که هر شب ساعت ۲۰ به پخش خود ادامه می‌دهد

نسیم آوا: پخش موسیقی‌های جذاب از هنرمندان کشورمان با اجرای رضا محبی پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.