جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

بازپرس دادسرای کرج:

«آقای قاضی» می‌تواند برای کسانی که تجربه‌ مشابهی ندارند زنگ خطری باشد

سریال «آقای قاضی»

سینماپرس: عباس شکوری بازپرس دادسرای کرج گفت: سریال «آقای قاضی» اطلاع‌رسانی دقیقی از مسائل حقوقی و توصیف واقعی‌تری از فضای دادگاه یا دادسرا دارد.

به گزارش سینماپرس، عباس شکوری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره سریال «آقای قاضی» که به کارگردانی سجاد مهرگان، تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و سفارش سازمان صداوسیما در استودیو فیلم و سریال بادبان درحال تولید است و به زودی روانه آنتن می‌شود، گفت: ۲ اپیزود از سریال را دیده‌ام، می‌توان گفت با سریال خوبی روبه‌رو هستیم، سریالی که اطلاع‌رسانی دقیقی از مسائل حقوقی و توصیف واقعی‌تری از فضای دادگاه یا دادسرا را به نمایش درمی‌آورد، البته فضای موجود در سریال تئاتری‌ست اما ایده‌ای پشت آن است.

شکوری درباره واقعی بودن کاراکتر آقای قاضیِ سریال عنوان کرد: قاضی سریال «آقای قاضی» نسبت به قضاتی که در فیلم، سریال و نمایش‌هایی که تا به حال در ایران دیده‌ام، به واقعیت نزدیک‌تر است.

«آقای قاضی» می‌تواند برای کسانی که تجربه‌ مشابهی ندارند زنگ خطری باشد

شکوری: تماشای «آقای قاضی» را به همه ایرانیان توصیه می‌کنم

بازپرس دادسرای کرج خاظرنشان کرد: دیدن سریال «آقای قاضی» برای کسانی که با دعاوی مطرح شده در سریال روبه‌رو هستند، مفید است و می‌تواند به ‌آن‌ها یادآوری کند، تجربه‌ای که در دادگاه داشته‌اند چندان غریب نیست و برای دیگران هم اتفاق می‌افتد، از طرف دیگر سریال «آقای قاضی» می‌تواند برای کسانی که تجربه‌ مشابهی ندارند، زنگ خطری باشد.

شکوری در پایان درباره مخاطبان این سریال تصریح کرد: چالش‌های موجود در سریال می‌تواند برای هر فرد ایرانی اتفاق افتد پس به همه پیشنهاد می‌کنم که «آقای قاضی» را ببینند تا شگفت‌زده نشوند و برای مبتلا نشدن به این جریانات پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.