سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

خشایار راد:

به عنوان بازیگر می توانم هر نوع نقشی را ایفا کنم/نمی‌دانم چرا به من نقش جدی پیشنهاد نمی شود

خشایار راد

سینماپرس: یک بازیگر تلویزیون گفت: به طور کلی هر وقت نام خشایار راد می‌آید همه به یاد آثار کمدی می افتند زیرا تمام کارهایی که کرده ام در این ژانر بوده است، من بازیگرم، انتخاب نمی‌کنم بلکه انتخاب می‌شوم و وقتی اکثریت کارهای کمدی به من پیشنهاد می‌دهند چاره دیگری ندارم.

به گزارش سینماپرس، خشایار راد در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در سریال کمدی وضعیت زرد به تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد و کارگردانی مجید رستگار را به پایان رسانده ام که از اول مرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

وی در همین رابطه ادامه داد: «وضعیت زرد» با موضوعاتی مثل انتخابات، سلبریتی‌ها، ازدواج، نگهداری حیوانات خانگی و… در این مجموعه شوخی‌می‌شود. به نظرم اثر قابل دفاعی شده و مخاطب خود را به دست خواهد آورد.

چاره‌ای ندارم چز پذیرفتن نقش‌های کمدی

راد درباره حضور همیشگی خود در آثار کمدی اظهار کرد: به طور کلی هر وقت نام من می‌آید همه به یاد آثار کمدی می افتند زیرا تمام کارهایی که کرده ام در این ژانر بوده است، من بازیگرم، انتخاب نمی‌کنم بلکه انتخاب می‌شوم و وقتی اکثریت کارهای کمدی به من پیشنهاد می‌دهند چاره دیگری ندارم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین راستا تصریح کرد: به طور کلی خدا را شاکرم که هنوز دوستان یاد من هستند و می‌توانم در آثار حضور داشته باشم، از طرفی خنداندن مردم هم نعمتی است که طی این سالها نصیب من شده است و همیشه به خاطر آن خوشحالم.

راد: دوست دارم نقش‌های جدی را تجربه کنم

راد با اشاره به علاقه شخصی اش برای ایفای نقش‌های جدی افزود: من به شدت دوست دارم تا نقش جدی بازی کنم اما هیچوقت به من این نوع نقش پیشنهاد نمی‌شود، نمی‌دانم چرا به من نقش جدی پیشنهاد نمی شود. اما من به عنوان بازیگر می توانم هر نوع نقشی را ایفا کنم زیرا یک بازیگر بوده و صرفا کمدین نیستم.

وی درباره دلیل کم کاری خود در عرصه سینما اظهار کرد: جواب این سوال در گفته‌های قبلی من است، پیشنهاد سینمایی وجود ندارد، وقتی پیشنهاد نباشد من هم کم کار می شوم و اگر نه شخصا علاقه زیادی به سینما دارم، حتی گاها اثری را به عنوان سینمایی بازی میکنم اما در نهایت تله فیلم می شود و من از ابتدا این را نمی دانم.

راد درباره سایر فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد: به زودی و احتمالا از ابتدای مرداد ماه مشغول بازی در تله فیلم عروس هلندی خواهم شد، فیلمی که رگه های کمدی داشته ولی نمی‌خواهد به هر طریقی مخاطب را بخنداند، این اثر به نوعی کمدی موقعیت است که شخصا علاقه زیادی به آن دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.