سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

با همت «انجمن سینمای جوانان ایران»؛

کارگردان فیلم «هجوم» نامزد بهترین فیلم همجنسبازانه برلین، مربی دومین اردوی فیلمسازی «ایده تا تولید» شد

سیمای سینمای بنفش (۳)- هنر و تجربه-هجوم-شهرام مکری

سینماپرس: انجمن سینمای جوانان ایران، دومین اردوی فیلمسازی «ایده تا تولید» را به‌ مدت یک هفته با حضور شهرام مکری، داریوش غریب‌زاده و علی ملاقلی‌پور برگزار می‌کند.

به گزارش سینماپرس، دومین اردوی منطقه‌ای فیلمسازی «ایده تا تولید» با حضور ۱۵ فیلمساز فیلم کوتاه از استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان و البرز از ۳۱ تیر به مدت یک هفته به میزبانی دفتر انجمن در همدان برگزار می‌شود.

در این اردوی تخصصی، فیلمسازان شرکت‌کننده در سه گروه زیر نظر علی ملاقلی‌پور در ژانر «کمدی»، شهرام مکری در ژانر «رازآلود» و داریوش غریب‌زاده در ژانر «ملودرام»، به شکل کارگاهی هدایت می‌شوند و در هر گروه، یک ایده به فیلمنامه تبدیل و وارد مرحله تولید می‌شود.

فیلمسازان شرکت‌کننده که از شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، ایلام، نهاوند، کرمانشاه، خرم‌آباد، سنندج، بروجرد و کرج پس از طی مراحلی انتخاب و موفق به حضور در این رویداد شده‌اند، بورسیه انجمن سینمای جوان هستند و هیچ هزینه‌ای بابت حضور یک‌هفته‌ای در آن پرداخت نخواهند کرد.

انجمن سینمای جوانان ایران از تولید این ۳ فیلم کوتاه تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت مالی می‌کند.

دومین اردوی منطقه‌ای فیلمسازی «ایده تا تولید» ۳۱ تیر تا ۷ مرداد ۱۴۰۱ به‌میزبانی انجمن سینمای جوانان همدان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.